کارگردان انیمیشن «از برای آزادی» درباره حضورهای جهانی این اثر و جوایزی که به تازگی دریافت کرده است، خبر داد.
به گزارش سینماسینما، احمد خوش نیت کارگردان انیمیشن با اشاره به حضور بین المللی انیمیشن های کوتاهی که تا امروز تولید کرده است، گفت: «از برای آزادی» برنده تندیس نقره ای بخش انیمیشن آنلاین فستیوال «International Independent Film Awards» در شهر لس آنجلس آمریکا شد.
وی ادامه داد: جشنواره « IIFA» آمریکا در هر فصل از سال برگزار می شود و مختص به فیلمسازان مستقل از سراسر جهان است. مهمترین و اولین عنصر انتخاب آثار در این جشنواره داشتن نگاه متفاوت و خلاقیت در بیان کارگردان است. این انیمیشن کوتاه در دو جشنواره بین المللی دیگر نیز پذیرفته شده است و به زودی با آثار مختلف از سراسر جهان رقابت می کند.
این کارگردان جوان انیمیشن تاکید کرد: «از برای آزادی» در جشنواره آمریکایی « Chandler International Film Festival » در آریزونا و همچنین در جشنواره « Tula International Film Festival» کشور روسیه در بخش رقابتی بهترین انیمیشن های کوتاه انتخاب شده است.
وی بیان کرد: همچنین انیمیشن صد ثانیه ای « Fashion Nazi» یا «مُدلْ مَست» نیز در جشنواره «SHORT to the Point» کشور رومانی و آلمان در بخش انیمیشن های کوتاه پذیرفته شده است.
خوش نیت در پایان گفت: «مدلْ مَست» در لایه رویین و ظاهری خود به دنیای مد نقد دارد و در لایه های زیرین و پنهان خود به نقد هنر سخیف و همچنین نقد حکومت کمونیستی می پردازد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





