هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران با یاد و بزرگداشت بابک برزویه برگزار میشود.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینما، با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه عکس سینمای ایران به رسم هر سال، برگزاری این دوره از مسابقه همانند دو سال گذشته به صورت غیرحضوری و فقط با ارسال آثار و فرم مربوطه به دبیرخانه هشتمین مسابقه عکس سینما صورت میپذیرد.
در این دوره از مسابقه عکس سینمای ایران علاوه بر معرفی عکاس برگزیده سال، برای بزرگداشت زندهیاد، بابک برزویه، بخش ویژهای برگزار و جایزهای به نام او به عکاس و یا مجموعه برگزیده اهدا خواهد شد.
فراخوان هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داوران نهمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
- اپیزود سوم «الناز» آماده حضور در جشنوارههای داخلی و خارجی شد/ همه زنهای این شهر مادر نیستند
- نکوداشت بابک برزویه در جشن عکاسان سینما ایران
- درگذشت عکاس قدیمی سینما
- برگزاری آیین یادبود زندهیاد بابک برزویه در خانه هنرمندان ایران
- شبی به یاد یک دوست؛ شمعهایی که به یاد بابک برزویه در خانه هنرمندان ایران روشن میشود
- دوربین از روی دوشش نمی افتاد
- بابک برزویه به خانه ابدی رفت/ بدرقه یک عکاس هنرمند و مسئولیتپذیر تا قطعه هنرمندان
- جزییات بدرقه پیکر زندهیاد بابک برزویه اعلام شد
- بابک برزویه درگذشت
- بهار میآید/ یادداشت امیر عابدی درباره بابک برزویه
- عکسهایی از میترا محاسنی به مناسبت زادروزش/ از «اجارهنشینها» تا «آژانس شیشهای»
- نامزدهای هفتمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





