فیلم کوتاه «نفس نکش» به کارگردانی میلاد نسیمسبحان در اولین حضور جهانی خود برنده جایزه برنز رمی در بخش فیلمهای فانتزی بهترین فیلم کوتاه پنجاه و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم هیوستن امریکا شد.
به گزارش سینماسینما، این جشنواره عضو «آکادمی بین المللی جوایز سینمای کانادا» است و جوایز متعددی را به اسپیلبرگ، لوکاس، انگلی، برادران کوئن، ریدلی اسکات، جانلی هنکوک، برایان د پالما، رندال کلایزر، الیور استون، دیوید لینچ و… اهدا کرده است. جشنواره بینالمللی فیلم هیوستن «WorldFest-Houston» به عنوان قدیمیترین جشنواره «مستقل» فیلم در جهان شناخته میشود. این رویداد در سال ۱۹۶۸ به عنوان انجمن فیلم بینالمللی تاسیس شد و هر ساله در ماه آوریل برگزار میشود.
عوامل فیلم کوتاه «نفس نکش» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیهکننده: میلاد نسیمسبحان، بازیگران: علی باقری، علیرضا مهران، علی فرزین، وحید خاکساری، امیرعلی علینقی، مدیر فیلمبرداری: علی آقایی، دستیار یک فیلمبردار: محمدعلی راحت، گروه فیلمبرداری: سعید شهرابی، محمد سرمدی، معین بجستانی، کمال مهاجری، تدوین: سیدفرید حسینی، صدابردار: ماهان جعفرزاده، طراح صحنه و لباس: سارا داوده، دستیار صحنه و لباس: شقایق حاجی زاده، صداگذاری و موسیقی: شاهینسا ثابت، طراح گریم: امین علوی، اجرای گریم: علیرضا شریفی، اصلاح رنگ و نور: محسن نجفیمهری، جلوههای ویژه بصری: احمد خدابنده، دستیاریک، برنامهریز و عکاس: سامان علینژادیان، منشی صحنه: یاسمن چراغعلی، دستیار دوم کارگردان و تصویربردار پشت صحنه : شایان سلامی، گروه کارگردانی: پدرام سعیدی – سعید جاوید، مدیر تولید: هومن جعفری، مترجم: حسن شرفالدین، زیرنویس: رضا تاریوردی، طراح لوگو: سارا داوده، طراح پوستر و گرافیک: میلاد نسیمسبحان، سرمایهگذار: کانون تبلیغات تحریرثانیه.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





