تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 169582

سینماسینما، عسل عباسیان: علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال شامگاه شنبه ۱۶ بهمن با تعدادی از هنرمندان و ورزش کاران به تماشای فیلم بیرو نشست.
علیرضا بیرانوند که به دلیل بیماری کرونا و همچنین بازی های تیم ملی فوتبال موفق نشده بود فیلم را ببیند ، شب گذشته شنبه ۱۶ بهمن در سینما هروی سنتر به تماشای “بیرو” نشست. بیرانوند بعد از تماشای این فیلم با تشکر از کارگردان و تهیه کننده آن گفت: زحمت زیادی برای ساخت این فیلم کشیده شده است و بسیار به زندگی واقعی من نزدیک است.
وی ادامه داد: به نظر من مخاطب اصلی این فیلم نوجوانان و جوانانی هستند که به هدف خود فکر می‌کنند و امیدوارم بعد از تماشای این فیلم تلاش و انگیزه خودشان برای رسیدن به هدفشان را جدی تر دنبال کنند و همه حرف فیلم این است هرگز دست از تلاش برندارند.
همچنین در اکران شب گذشته افرادی همچون مهدی دارابی، ابراهیم میرزاپور خواهران منصوریان، سید مهدی رحمتی، مرتضی پور علی گنجی، سیاوش یزدانی، تهیه کننده، بازیگران و عوامل فیلم نیز حضور داشتند.
فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی‌ علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر درباره دوران کودکی تا اوج علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده و به عنوان فیلم افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها