تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48854

اِو، محدثه حیرتکارگردان فیلم «اِو» از آماده شدن این فیلم برای حضور در جشنواره های خارجی خبر داد.

به گزارش سینماسینما، اصغر یوسفی نژاد، کارگردان «اِو»، با اشاره به اینکه این فیلم در جشنواره های بین المللی حضور پیدا می کند، گفت: بعد از نمایش فیلم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر بسیاری از دوستان پیشنهاد دادند که نسبت به حضور «او» در جشنواره های بین المللی توجه ویژه ای داشته باشم و به همین دلیل در حال حاضر برنامه اصلی که برای نمایش این اثر سینمایی در نظر دارم، حضور پررنگ در جشنواره های بین المللی است.

او ادامه داد: فکر می کنم طی چند ماه آینده این فیلم در جشنواره مختلف بین المللی حضور یابد و شانس خود را در سطح جهانی امتحان کند. البته به من پیشنهاد اکران نوروزی این فیلم نیز داده شد اما ترجیح دادیم تا «اِو» سال آینده در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نمایش داده شود.

این کارگردان تاکید کرد: البته تاکید می کنم در صورت حضور «او» در جشنواره های بین المللی برنامه اکران آن دچار تغییر می شود.

یوسفی نژاد توضیح داد: با توجه به اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر متقارن با چند جشنواره بین المللی دیگر بود تصمیم گرفتیم تا در این جشنواره حضور نداشته باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر مشغول طراحی یک پروژه جدید سینمایی هستم و با توجه به اینکه زمان زیادی را برای نگارش و تولید یک فیلم صرف می کنم، بعید می دانم برای سال ۹۶ فیلمی را آماده نمایش داشته باشم.

یوسفی نژاد در پایان گفت: پروژه جدید من نیز در همان راستا و فضای «اِو» ساخته می شود. معتقدم فیلم «اِو» دیده شد اما از نظر من هنوز نمی توان از چنین شیوه تولید گذر کرد به همین دلیل همین شیوه را در پروژه بعدی نیز دنبال خواهم کرد.

در خلاصه داستان «اِو» آمده است: سایه که به‌خاطر ازدواج، از ۶ سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است، زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش ماموران جسد او را به اتاق تشریح منتقل می‌کنند اما سایه نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی بازیگران فیلم «خانه (او)» هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها