با پایان مراحل فنی اپیزود سوم فیلم سینمایی «الناز» به کارگردانی مریم دوستی، این اثر آماده حضور در فستیوالهای داخلی و خارجی شد.
به گزارش سینماسینما، اپیزود سوم فیلم سینمایی «الناز» ساخته مریم دوستی پس از طی کردن مراحل فنی، به طور مستقل در قالب یک فیلم کوتاه برای حضور در جشنوارههای ملی و بینالمللی آماده شده است.
در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: «همه زنهای این شهر مادر نیستند…»
در اپیزود سوم «الناز» مهرداد خوشبخت کارگردان سینما که فیلم «پالایشگاه» را در حال اکران دارد، برای اولین بار به ایفای نقش پرداخته است. همچنین آخرین حضور هنری زندهیاد بابک برزویه در مقام عکاس و بازیگر نیز در این اثر رقم خورده است.
کریم امینی کارگردان فیلم «فسیل» با همراهی علی باطنی و علی طهماسبی نگارش فیلمنامه سومین اپیزود فیلم سینمایی «الناز» را برعهده داشته و سایر اپیزودهای این اثر نیز به قلم مریم دوستی به رشته تحریر درآمده است.
در این اثر، حدیثه تهرانی، مهرداد خوشبخت، بهروز پناهنده، غزل ذوالفقاری، فرزین حاجیلو، محمد نیکبخت، حمیده ایرانچی(در نقش دکتر ایرانچی) و با حضور افتخاری بابک برزویه به ایفای نقش پرداختهاند.
سایر عوامل این اپیزود نیز عبارتند از: تهیهکنندگان: مریم دوستی، میثم کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خانمحمد، مدیر صدابرداری: آرش برومند، تدوین: مهدی سعدی، طراح هنری: مریم دوستی، اصلاح رنگ و صداگذاری: مهدی مرودشتی، مجری طرح و مشاور رسانهای: رکسانا قهقرایی، موسیقی: کامران رسول زاده، عکاس: زنده یاد بابک برزویه، مدیر تولید: بیژن موسوی کاشانی، برنامهریز: لادن کسرایی، دستیار کارگردان: شمیم گلبند، مدیر تدارکات: محمد نیکبخت، گروه فیلمبرداری: مسعود عباسی، حامد سیدزاده، آرمین ذوالفقاری، امیرحسین ارقبایی، مجریان گریم: ندا کشاورز، سامی اخوان، دستیار تدوین: نیلوفر بشیگ، دستیار صدا: مهراب ساغری، تصویربردار پشت صحنه: سیامک سقایی، پشتیبانی فنی و سینه موبیل: رضا طهمورث و امیر صابر.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نکوداشت بابک برزویه در جشن عکاسان سینما ایران
- پوستر «گلهای باوارده» رونمایی شد/ روایتی متفاوت از جنگ
- برگزاری آیین یادبود زندهیاد بابک برزویه در خانه هنرمندان ایران
- اهدای جایزهای به نام «بابک برزویه» در هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران
- شبی به یاد یک دوست؛ شمعهایی که به یاد بابک برزویه در خانه هنرمندان ایران روشن میشود
- دوربین از روی دوشش نمی افتاد
- بابک برزویه به خانه ابدی رفت/ بدرقه یک عکاس هنرمند و مسئولیتپذیر تا قطعه هنرمندان
- جزییات بدرقه پیکر زندهیاد بابک برزویه اعلام شد
- بابک برزویه درگذشت
- چهار فیلمساز متقاضی ساخت فیلم
- بهار میآید/ یادداشت امیر عابدی درباره بابک برزویه
- اعلام نامزدهای بخش اقلام تبلیغی و اطلاعرسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر
- معرفی هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه تبلیغات چهلمین جشنواره فیلم فجر
- دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی۲۰ در ایستگاه پایانی/ برگزیدگان معرفی شدند
- اعلام جزییات اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی۲۰
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





