تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45904

۱۷-۲-۱۷-۱۸۵۵۳۸۹۰۴۶۵۲۳۵۴نمایش فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی، محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان در شهرها و ایالت‌های آمریکا آغاز شد.

به گزارش سینماسینما، اولین اکران  فیلم «رفتن» پنج‌شنبه (۲۸ بهمن‌ماه)، ساعت ۸ شب، به وقت محلی در دالاس بود و پس از آن اکران خود را در شهرهای دیگر آمریکا ادامه خواهد داد.

«رفتن» فیلم تحسین‌شده نوید محمودی و به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی که نماینده حضور در آکادمی اسکار از طرف سینمای افعانستان بود، تا به حال با حضور در جشنواره‌های بین‌المللی توانسته برنده بهترین بازیگر زن از جشنواره مراکش و بهترین کارگردانی از جشنواره بوسان شود.این فیلم قصه‌ عاشقانه فرشته و نبی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند؛ قصه عشقی که از همه‌چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی و درد مهاجرت.

برادران محمودی پیش‌تر نیز در هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار با فیلم «چند متر مکعب عشق» نماینده سینمای افغانستان بودند. فیلم سینمایی «رفتن» قرار است در گروه هنروتجربه اکران شود.

این فیلم با همکاری موسسه توزیع، تهیه و پخش «شید فیلم» روی پرده سینماهای آمریکا می‌رود. فیلم «رفتن» برای اکران در شهرهایی مانند دالاس، ویرجینیا، سن فرانسیسکو، جورجیا و مینه‌سوتا آماده شده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها