تهیهکننده سریال نوروزی «زوج یا فرد» درباره یکی از کاراکترهای این سریال که در نقش معاون وزیر ایفای نقش میکند، در پاسخ به اینکه آیا این کاراکتر ما به ازای بیرونی دارد یا خیر، توضیحاتی را مطرح کرد.
به گزارش سینماسینما، مهران مهام که تجربه تهیه سریالهایی چون «ترش و شیرین»، «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» و «خانهبهدوش» را در کارنامه دارد، به تجربه ناموفق سریال «پنچری» اشاره کرد و گفت: پس از ساخت «پنچری» خودم را دو سال تنبیه کردم؛ البته خیلیهای دیگر باید تنبیه میشدند اما من خودم، خودم را تنبیه کردم و قطعاً پس از دو سال سریال «زوج یا فرد» جبران آن سریال خواهد بود.
او درباره شخصیت اصلی سریال «زوج یا فرد» توضیح داد: این سریال به صورت کلی قصه معاون وزیری است که سمت دارد و بعد از محل کارش خارج میشود و به دنبال زندگی خودش میرود، اما در ادامه مسائلی برایش پیش میآید که قصه را جلو میبرد. این معاون وزیر یک معاون وزیر تخیلی در کار است که وجود خارجی ندارد.
مهام در ادامه درباره انتخاب بازیگران این مجموعه که پیشتر هم با برخی از آنها همکاری داشته است، اظهار کرد: من بازیگران این سریال را با بدبختی جمع کردم در زمان شروع به کار با هر کدام از بازیگران که تماس میگرفتم همه سر کار بودند از طرفی شما نمیتوانید برای یک کار ۱۵ قسمتی بازیگران جدید معرفی کنید. حضور بازیگران جدید زمانبر است؛ مثل کاری که آقای سروش صحت در درازمدت در سریال «لیسانسهها» انجام دادند.
این تهیهکننده در واکنش به اینکه به تازگی باب شده است در سریالهای تلویزیونی از افراد مطرح در فضای مجازی به عنوان بازیگر استفاده میکنند، اظهار کرد: حضور افراد مطرح در اینستاگرام به عنوان بازیگر تاکنون جواب نداده است من به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد؛ چراکه معتقدم بازیگری یک فن است و اینگونه نیست که یک نفر از فضای مجازی معروف شد به عنوان بازیگر از او استفاده کنیم واقعاً باید بگویم هیچکدام از این افراد نمیتوانند پلانهایی که بازیگران ما از جمله مرجانه گلچین، هدایت هاشمی و مهران غفوریان بازی میکنند را ایفا کنند.
مهام در پاسخ به اینکه آیا رقابتی میان سازندگان سریالهای نوروزی وجود دارد؟ اظهار کرد: رقابت خیلی خوب است گروه سازندگان شبکههای دیگر نیز از دوستان من هستند، اما قطعاً ما باید برای اول شدن برویم.«زوج یا فرد» یک سریال خانوادگی سرگرمکننده است و پیچیدگی ندارد؛ در واقع این سریال لحظات شاد و غمگین یک خانواده را به تصویر میکشد.
مهام سپس یادآور شد: همه چیز به فیلمنامه مربوط است. هر جایی که ضعفی دیدید بدانید که فیلمنامه ایراد دارد.
مهام در پایان گفتوگوی خود درباره زمان پخش نوروزی «زوج یا فرد» اظهار کرد: هنوز کنداکتور نهایی برای پخش سریال بسته نشده است. در خلال پخش با دو وفات رو به رو هستیم. شب اول عید هم احسان علیخانی برنامه دارد. درخواست من از شبکه این است که شب اول ما بین برنامه آقای علیخانی سریال «زوج یا فرد» پخش شود و پس از آن برنامه آقای علیخانی ادامه پیدا کند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «پدران» از ۱۸ بهمن اکران میشود
- بهرنگ توفیقی «بیهمگان» را به نیمه رساند
- هدایت هاشمی: اجازه بدهید چیزی نگویم!
- برشهای کوتاه/ ترانهای که برادران هاشمی به یاد مادر خود خواندند
- مهران مهام: رضا کریمی سریال «بیهمگان» را میسازد/ درامی پربازیگر برای زمستان ۱۴۰۰
- علیرضا نجفزاده: سریال بوتیمار برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته میشود
- مهران مهام: قصه «بوتیمار» با کرونا شروع میشود
- هدایت هاشمی از نقشی که در سریال «نجلا» ایفا میکند، گفت/ برای اولین بار، یک نقش منفی
- تصویربرداری سریال «نجلا» در تاسوعا و عاشورا متوقف شد/ ادامه تولید، بعد از ایام سوگواری
- تکلیف پخش سریال کتونی زرنگی روشن میشود؟
- روز هشتم فیلم فجر نمایش «تعارض» «پدران» «من میترسم» «شین» / گزارش تصویری
- «آنتن»/ درنگی بر سریالهای نمایشی نوروز؛ شبهای بیپایتخت
- از دستمزد بازیگران تا شبکههای خوش آب و رنگ خارجی/ روایت مرجانه گلچین از سریالسازی در تلویزیون
- جزئیات تازه از حضور مهران غفوریان در برنامه «خندوانه»
- پروژه محرمانه سازندگان سریال «پدر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





