تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26222

ایوبیحجت‌الله ایوبی گفت: تلخ‌ترین روز کاریم ظرف امسال روزی بود که به ساحت سینماگران توهین شد.

به گزارش سینماسینما، حجت‌الله ایوبی در حاشیه مراسم رونمایی از مجموع آثار پوران درخشنده درباره فراهم آوردن شرایطی مناسب برای ساخت فیلم برای فیلمسازانی که سال‌ها در حوزه اجتماعی کار کردند، گفت: خانم درخشنده در این باره توضیحاتی ارائه دادند. هم اینکه که ایشان فیلم اجتماعی را قرار است جلوی دوربین ببرد هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و من به شخصه همه تلاشم را می‌کنم تا فیلمسازانی از این دست بدون دغدغه آثارشان را جلوی دوربین ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که سخت‌ترین روز کاریتان چه روز بود، گفت: خدا را شکر در شرایطی قرار داریم که روزهای خوب سینما را تجربه می‌کنیم و مردم مخاطبان خوب این روزهای سینما هستند، اما متأسفانه در روزهایی قرار گرفتیم که تلخ‌ترین آنها برای من توهین به سینماگران بود که با الفاظ غیرقابل بیان به ساحت سینماگران توهین شد. باید این سینماگران را ارج بنهیم زیرا فرزندان انقلاب باشکوه ما هستند و قدر سینما را بدانیم.

ایوبی در آستانه روز ملی سینما، گفت: هدیه ما به مخاطبان نیم بها شدن بلیت سینما در روز ملی سینما است و سینماگران نیز هدیه خود را با اقبال مخاطبین از دست مردم  می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم برخوردهایی که خارج از حوزه سینما وجود دارد و سینما را گرفتار می‌کند که امروز شاهد حکم‌هایی برای سینماگران هستیم، کمتر شاهدش باشیم و به سینماگران که فرزندان انقلاب هستند احترام بگذاریم.

وی درباره فیلم انتخابی اسکار گفت: هیأت انتخاب تعیین شده و در هفته آتی فیلم‌ها به هیأت انتخاب ارائه و در نهایت نظر هیأت انتخاب درباره نماینده سینمای ایران در اسکار اعلام می‌شود.

وی درباره فیلم «ایستاده در غبار»، که گزینه وزیر ارشاد بود، گفت: وزیر به درستی به نظر هیأت انتخاب اشاره کرده‌اند و به توانایی‌ها و ارزش‌های فیلم «ایستاده در غبار»‌ نیز اشاره داشتند. این فیلم یکی از گزینه‌های فیلم‌های انتخابی اسکار خواهد بود، اما باید دید نظر هیأت انتخاب چیست و چه فیلمی برای ارائه به اسکار انتخاب می‌شود.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها