لوکا گوادانینو ـ کارگردان ایتالیایی ـ نسخه جدید فیلم معروف «صورت زخمی» را پس از سالها با فیلمنامهای از برادران کوئن برای کمپانی یونیورسال مقابل دوربین میبرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، یونیورسال پیکچرز از سال ۲۰۱۱ پروژه ساخت فیلم جدید «صورت زخمی» را در برنامه داشت و در ابتدا «دیوید آیر» و «آنتونیو فوکوا» برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده بود اما در نهایت «لوکا گوادانینو» کارگردان نامزد اسکار ایتالیایی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.
اولین فیلم «صورت زخمی» در سال ۱۹۳۲ به کارگردانی «هاوارد هاوکس» و «ریچارد راسن» و بازی «پل مونی» ساخته شد و پس از آن «برایان دی پالما» در سال ۱۹۸۲ فیلم جدید «صورت زخمی» را برای کمپانی یونیورسال ساخت و «آل پاچینو» در نقش اصلی «تونی مونتانا» گانگستر کوبایی بازی کرد.
نسخه جدید فیلم «صورت زخمی» در لس آنجلس مقابل دوربین میرود و برادران کوئن هم در سه سال اخیر به عنوان نویسندگان فیلمنامه با این پروژه سینمایی همکاری داشتهاند و نسخه اولیه فیلمنامه نیز توسط «گرت دانت»، «جاناتان هرمان» و «پل آتاناسیو» نوشته شده است. «دایلان کلارک» نیز تهیهکننده این فیلم سینمایی جدید خواهد بود.
«لوکا گوادانینو» در سال ۲۰۱۷ فیلم «مرا با نامت صدا کن» را ساخت که در چهار شاخه نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار از جمله بهترین فیلم نامزد جایزه شد و در نهایت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خانه برد. این کارگردان و فیلمنامهنویس ایتالیایی ساخت قسمت دوم فیلم «مرا با نامت صدا کن» با عنوان «پیدایم کن» را هم با بازیگران قسمت اصلی شامل «تیموتی شلمی»، «آرمی همر» و «مایکل استلبرگ» در برنامه دارد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به «صورت زخمی»(۱۹۸۳) به مناسبت ۸۴ سالگی برایان دی پالما/ دنیا از آنِ توست!
- فوت بازیگر «صورت زخمی»/ آنجل سالازار درگذشت
- فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز معرفی شد
- تجلیل «ساندنس» از کارگردان ایتالیایی/ گوادانینو یک رویاپرداز است
- هجوم به فرش قرمز فیلمی با بازی تیموتی شالامی
- گفتوگوی لوکا گوادانینو با اصغر فرهادی/ رحیم فقط برای یک نفر قهرمان میماند
- شانس آلپاچینو برای نامزدی گلدن گلوب/ بی اعتنایی در «امی» جبران میشود؟
- «طوفان» شکسپیر در سینما
- فرار یک زندانی با الهام از فیلم «صورت زخمی» آلپاچینو
- تهیهکننده «بعد از ظهر سگی» درگذشت
- گردهمایی عوامل «صورت زخمی» با حضور آل پاچینو پس از ۳۵ سال
- بازنویسی فیلم «صورت زخمی» توسط برادران موفق سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





