نگار فروزنده گفت: بازی در تئاتر شوخی نیست و در تمام این سالها از بازی روی صحنهی تئاتر میترسیدم.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر که قرار است اولین بازی تئاتری خود را در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» به کارگردانی ایوب آقاخانی تجربه کند، بیان کرد: در چند سال گذشته حضور پررنگی نسبت به قبل نداشتم و سعی کردهام گزیدهتر کار کنم، به همین دلیل فکر میکنم سالی یک یا دو کار کافی باشد. با این حال با وجود اینکه پیشنهادهای مختلفی برای بازی در تئاتر داشتم هیچگاه آن را تجربه نکردم.
وی افزود: اولین انگیزه و دلیلی که باعث شد بازی در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» را قبول کنم حضور بهاره رهنما بود که او را بسیار دوست دارم و ارتباط خوبی هم با او دارم. ضمن اینکه با توجه به شناختی که از ایوب آقاخانی و کارهای او داشتم دلیل دوم برای پذیرش نقشی در این نمایش، کارگردان اثر بود و اینکه به نظرم اعتماد به او کار سختی نیست.
فروزنده درباره اولین تجربه کاری خود در تئاتر توضیح داد: در این عرصه تاکنون آثار خوب زیادی اجرا شده است، اما شاید دلیل قبول نکردن من این باشد که جسارت بازی در تئاتر را نداشتم و در این سالها از کار در این حوزه خیلی میترسیدم، چون معتقدم بازی در تئاتر شوخی نیست و علاوه بر اینکه جسارت میخواهد یک ریسک بزرگ هم محسوب میشود.
او در پاسخ به اینکه در این سالها افراد دیگری از حوزههای مختلف از جمله ورزش با جسارت بیشتری نسبت به او که سالها تصویری کار کرده وارد تئاتر شدهاند و از چه چیزی میترسیده است؟ اظهار کرد: به هر حال بازیگری تئاتر با تصویر فرق دارد و من با وجود اینکه تجربهی کار تصویری داشتم اما تئاتر چیزی بوده که از آن دور بودم و به نظرم برای آن یکسری آمادگیهای فیزیکی، بیانی و نوع بازی متفاوت نیاز است.
این بازیگر اضافه کرد: این نمایش برایم یک تجربه تازه و نو است که فکر میکنم دیگر وقتش شده بود و به نوعی شاید قسمت بود که به این شکل بازی در تئاتر را هم تجربه کنم.
نگار فروزنده درباره نقش خود در «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» هم گفت: اصولا بازی روی صحنه تئاتر هم به کارگردان مربوط میشود و هم به بازیگر، چرا که تا یک جایی کارگردان در تمرینات آنقدر تکرار میکند تا به رضایتی که میخواهد برسد ولی وقتی بازیگر روی صحنه میرود فقط خودش میماند و صحنه و نقشی که باید بازی کند و این دقیقا لحظهای است که دیگر از عهده کارگردان خارج است. نقشی که در این نمایش به من پیشنهاد شد به نظرم جای کار زیادی دارد و اگر بتوانم ابعاد لازم را به آن بدهم، در کارم برنده شدهام و در غیر این صورت نقش را سوزاندهام، به همین دلیل امیدوارم بتوانم به درستی جواب اعتماد ایوب آقاخانی را بدهم.
به گزارش ایسنا، نگار فروزنده علاوه بر اینکه در سریالهای تلویزیونی متعددی بازی کرده است، در سینما هم تجربه بازی در فیلمهایی همچون «کافه ستاره» سامان مقدم، «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی، «دعوت» ابراهیم حاتمیکیا و «اخراجیها» مسعود کیمیایی داشته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران بخش نمایشنامه نویسی چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تلهتئاتر «شام یکشنبه» به مراحل فنی رسید
- تصویربرداری تلهتئاتری با بازی الناز حبیبی و ایوب آقاخانی آغاز شد
- تمدید مهلت اولیه ارسال آثار چهارفصل تئاتر ایران
- توضیح مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی درباره ممنوعیت طراحی حرکت
- اعلام جزئیات اختتامیه دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- اعلام نامزدهای دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- آیین اختتامیه «چهار راه» نیمه اسفند برگزار میشود
- نگاهی به نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»/ نخهای اتصال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





