انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی برای نقش اول گرانترین فیلم سال ۲۰۲۱ اتریش انتخاب شد.
به گزارش سینماسینما گرانترین فیلم اتریش HADES نام دارد و انوشیروان محسنی به عنوان نقش اول این فیلم در کنار بازیگران مطرح اروپا از جمله توبیاس مورتی(Tobias Morreti)، والری فلورین هوبر (Valerie Florine Huber)، رولند دورینگر (Roland düringer) و کاترینا بوهم (Katharina böhm) ایفای نقش می کند.
توبیاس مورتی (Tobias Morreti) زوج انوشیروان محسنی در این فیلم، برای مردم ایران به جهت بازی در نقش ریچارد موزر در سریال بازرس و رکس که در دهه هشتاد از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد شناخته شده است.
کارگردان معروف اتریشی آندره آس کاپریوا (Andreas Kopriva) کارگردانی و هورست گونتر فیدلر (Horst Gunther Fiedler) نویسندگی HADES را بر عهده دارند و تهیه کنندگی مشترک آن با “MR” بزرگترین شرکت فیلمسازی در اتریش و “ORF” صدا و سیمای این کشور است.
گرانترین فیلم سال ۲۰۲۱ موضوعی کمدی عاشقانه دارد و قرار است برای تولید آن ۵ میلیون یورو هزینه شود. HADES که در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می کند قرار است در ۴ آوریل ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید شود و پس از پایان تولید در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در کشورهای مختلف اروپا از جمله اتریش، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، فرانسه و کرواسی اکران می شود.
انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی که در زمستان سال ۲۰۲۰ به خاطر ایفای نقش در فیلم تاک تیک مورد تحسین رسانه های اروپا قرار گرفت سابقه بازی در نقش های مختلف را دارد و در سال ۲۰۱۷ به خاطر ایفای نقش کمدی در فیلم Mis.Tic جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره دیاگوناله (Austria international film ۲۰۱۷) دریافت کرده است.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر





