آرش آصفی بازیگر «رستاخیز» درباره دلایل کمکاری خود پس از حضور در این فیلم تاریخی مذهبی صحبت کرد.
به گزارش سینماسینما، آرش آصفی درباره فعالیت های جدید خود گفت: با توجه به اینکه در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مدام در بیابان مشغول کار بودیم و با اسب و شمشیر سروکار داشتیم، ترجیح دادم بعد از آن مدتی استراحت کنم.
در این میان بازی در آثاری پیشنهاد می شد که یا من نمی پذیرفتم و یا به توافق نمی رسیدیم. این را هم باید بگویم که به طور کلی دغدغه ام این نیست که مدام جلوی دوربین باشم و در حال حاضر هم چند پیشنهاد تئاتری و سینمایی دارم اما هنوز در حال مذاکره هستم.
او اضافه کرد: اتفاقاتی که برای فیلم «رستاخیز» افتاد بی تاثیر در کم کاری من نبود زیرا ما به خاطر این فیلم چندین سال گرفتار شدیم اما در نهایت این فیلم به بن بست خورد. با این شرایط انگیزه های آدم کور می شود و چشم انداز مثبتی نیز به آینده ندارد، این باعث می شود که فرد کمتر ریسک کند. می خواهم بگویم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا من از فضای سینما و تلویزیون دور باشم، البته خستگی کار را هم کتمان نمی کنم.
آصفی عنوان کرد: به طور کلی دوست ندارم همزمان در چندین کار باشم. راستش را بخواهید هیچ وقت شهرت برای من موضوع جذابی نبوده است البته نمی گویم که شهرت چیز بدی است به هر حال یک موقع هایی وقتی دچار مشکل می شویم می تواند چاره ساز باشد اما در مواردی دیگر دردسرساز است و من این بخش قضیه را دوست ندارم به خاطر همین ترجیح می دهم کمتر دچار حاشیه شوم.
بازیگر نقش بکیر ابن حر در فیلم «رستاخیز» عنوان کرد: کار کردن در سینما جریانات خاص خود را دارد. باید در گروه ها و سیستم هایی باشیم و با افرادی معاشرت کنیم تا بتوانیم کار کنیم و با توجه به اینکه من در خارج از تهران زندگی می کنم و این روابط را ندارم خواه ناخواه روی روند بازیگری من تاثیر گذاشته است.
آصفی گفت: من در بوئین زهرای قزوین زندگی می کنم و در همین مدتی که کم کار شده ام به کار مزرعه داری و باغداری پرداخته ام.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به فیلم «گیتی همسر علیرضا»/ وفادار به دستور زبان سینما
- “مواجهه” بعد از ۱۴ سال اکران میشود
- دولت دوازدهم کدام فیلمها را میخواهد از توقیف خارج کند؟/ اسامی فیلمهای توقیفی
- برنامه ریزی برای حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره «کن»
- احمدرضا درویش: ما نه صاحب سینمای ملی هستیم نه صنعت سینما هستیم!
- رییس حوزه هنری: وضعیت «رستاخیز» جرئت فیلمسازان دینی را گرفت
- احمدرضا درویش: رستاخیز را گروگان گرفتند/ مشکل فیلم بالاخره حل می شود
- اختصاصی سینماسینما/ رستاخیز، جشنواره بغداد را تکان داد/ دست درویش را می بوسیدند
- احمدرضا درویش: پشت همه اتفاقات فیلم رستاخیز حکمتی وجود دارد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





