تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 133842

جی بندیکت بازیگر فیلم‌هایی چون «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «بیگانه‌ها» بر اثر ابتلا به کووید-۱۹، درگذشت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از پیپل، جی بندیکت بازیگر فیلم‌های مشهوری چون «بیگانه‌ها» ساخته جیمز کامرون و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان، در حالی که ۶۸ سال داشت، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا جان باخت.

گرچه وی زاده کالیفرنیا بود اما بیش از ۵۰ سال در اروپا زندگی کرده بود و در همانجا در نقش شخصیت‌های آمریکایی ظاهر شده بود. مشهورترین شخصیت وی جان کیفر یک افسر ارتش آمریکایی در سریال تلویزیونی «جنگ فیول» در سال ۲۰۰۶ بود. وی همچنین بازیگر سریال بریتانیایی «امردال» بود که در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی روی آنتن رفته بود.

علاوه بر نقش‌آفرینی‌های مختلف روی صحنه تئاتر، وی همچنین نقشی در فیلم «بیگانه‌ها» تریلر کامرون در سال ۱۹۸۶ داشت و بازیگر «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان در سال ۲۰۱۲ بود.

بازیگران با خبر درگذشت وی در شبکه‌های اجتماعی یاد وی را گرامی داشتند. از جمله ویکی میشل که هم‌بازی وی در سریا ل «امردال» بود نوشت از شنیدن خبر درگذشت یکی از درخشان‌ترین بازیگران و دوست داشتنی‌ترین مردانی که می‌شناخت دچار شوک شده است.

بندیکت در کمپانی تولید فیلمش در کارهای پس از تولید سریال‌هایی چون «دانتون ابی»، «دیکنزی‌ها» و «بیوولف» همکاری داشت و صدایش در ویدیو گیم‌ها، مستندها و تبلیغات بازرگانی تلویزیونی و رادیویی بارها به گوش رسیده بود.

همسر وی فوبی اسکوفیلد نیز بازیگر و ۲ پسر آنها لئوپولد و فردی نیز بازیگر هستند.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها