یکی از بازیگران «فرندز» مدعی است از پایان این مجموعه تا امروز با جنیفر آنیستون ستاره سریال دیداری نداشته است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از سان، بازیگر نقش گانتر در سریال محبوب «فرندز» که علاقه پنهانش به کاراکتر ریچل با بازی جنیفر آنیستون مشهور بود، مدعی است که پس از پایان سریال تا به امروز جنیفر آنیستون را ملاقات نکرده است.
جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر در سریال «فرندز» فاش کرد که در ۱۵ سال اخیر پس از پایان آخرین فصل سریال «فرندز» هیچ گفتگو و ملاقاتی با جنیفر آنیستون بازیگر نقش ریچل نداشته است. این درحالی است که در طی یک دهه این دوبازیگر با هم رابطه کاری نزدیکی داشته اند.
جیمز مایکل تایلر در این باره می گوید: صادقانه بگویم بعد از جشن پایان سریال «فرندز» جنیفر را ندیده ام. از آن پایان ۱۵ سالی می گذرد.
او می افزاید: آن سریال بخشی از زندگی ما بود. ما شانس این را داشتیم که یک دهه با هم کار کنیم. جنیفر (آنیستون) در یک شهر دیگر زندگی می کند و من هم جایی دیگر. رابطه شخصی بین ما شکل نگرفته است. من ازدواج کرده ام و آنها نیز متاهل هستند.
سریال کمدی موقعیت «فرندز» بین سالهای ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ از شبکه ان بی سی پخش می شد. محبوبیت این سریال و شخصیت های آن با وجود این که بیش از ۱۵ سال از پایان آن می گذرد، همچنان ادامه دارد.
منبع: صبا/ محمدامین شکاری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کتاب خاطرات متیو پری پرفروشترین کتاب آمازون شد
- واکنش بازیگران «فرندز» به مرگ متیو پری/ بامزهترین شخصیت سریال بود
- فوت بازیگر «فرندز»/ متیو پری درگذشت
- واکنش عربها به خبر حذف سریال «فرندز» از نتفلیکس/ حقه تبلیغاتی یا تاکتیک حفظ مخاطب؟
- اشکها و لبخندها/ نگاهی به دورهمی «فرندز»
- خبری که بازیگر نقش چندلر در مورد قسمت ویژه «فرندز» داد
- کرونا اپیزود ویژه فرندز را هم متوقف کرد
- انتقادها از مارول ادامه دارد/ حمایت جنیفر آنیستون از نظر اسکورسیزی
- پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار برای یکسال پخش سریال «فرندز»
- اپل ستاره «فرندز» را به تلویزیون بازمیگرداند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





