تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23041

سیما تیراندازسیما تیرانداز به زودی با اجرای یک نمایش به روی صحنه تئاتر می‌رود.

به گزارش سینماسینما، سیما تیرانداز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در ایام ماه مبارک رمضان با سریال” پادری” هر شب مهمان خانه‌ها بود، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: این روزها مشغول تمرین و فراهم کردن شرایطی هستم تا بتوانم مهرماه به همراه بچه‌های کارگاهم نمایشی را به روی صحنه ببریم. در حال حاضر فعالیت خاصی درحوزه تصویر ندارم، تنها چند پیشنهاد کاری است که مشغول بررسی آن‌ها هستم و تا قطعی شدن آن‌ها نمی‌توانم درباره کارها صحبت کنم.

وی دلیل کم‌کاری خود را نبود فیلمنامه خوب دانسته و بیان کرد: نبود فیلمنامه خوب یکی از دلایل کم‌کاری ما بازیگران است و از سوی دیگر هم کمی دچار وسواس شده‌ام، ضمن اینکه تولیدات پایین آمده است و به همان نسبت نیز ما بازیگران در این عرصه کم‌کار شده‌ایم.

بازیگر فیلم سینمایی “هامون” افزود: متأسفانه کیفیت کارها به جای بالا رفتن، روز به روز پایین می‌آید و به اندازه‌ای کارها ضعیف شده که نمی‌شود پذیرفت. باید کار از یک درجه قابل قبولی برخوردار باشد که بتوان در آن حضور یافت. ضمن اینکه دستمزدها نیز نسبت به هزینه‌ها که روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، افول کرده است و من حاضر نیستم در چنین شرایطی کار کنم. بنابراین ترجیح می‌دهم کمتر حضور داشته باشم، این شرایط تنها مختص به من نیست و بسیاری از همکارانم در این صنف کم‌کار شده‌اند.

تیرانداز در ادامه با بیان اینکه “پادری” بازخورد خوبی در میان مخاطبان داشته است، گفت: “پادری” ابتدا قرار بود در ایام نوروز از تلویزیون پخش شود، اما به دلیل تصمیماتی که گرفته شد، پخش این سریال موکول به ایام ماه مبارک رمضان شد که خوشبختانه تغییراتی که در فرمت کار انجام شد همراه با صرف حوصله بیشتر بود و کار بهتر دیده شد. ضمن اینکه مخاطب ماه رمضان تلویزیون نیز بسیار بیشتر از سایر زمان‌هاست به همین دلیل هم کار دیده شد و مورد پسند مخاطبان نیز واقع شد. خوشحالم که بازخوردها خوب بود البته همیشه و در همه جا یکسری نظرات متفاوت وجود دارد، اما به طور کلی از کار راضی بودند.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها