تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10227

جمال اجلالیجمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است مقابل دوربین سریال در دست تولید «دوردست‌ها» قرار دارد، صبح دوم بهمن ماه بر اثر سر درد و فشار خون بالا در بیمارسان بستری شد. به گفته توکلی تهیه کننده سریال «دوردست‌ها»، اجلالی صبح روز جمعه و پیش از گریم دچار سردرد شد و از آنجایی که سابقه فشار خون داشت و چند روزی هم قرص‌های فشار خونش را مصرف نکرده بود به بیمارستانی در شهرستان جویبار منتقل شد. در زمان بستری و با کاهش سطح هوشیاری، پزشکان بیمارستان جویبار تشخیص دادند که اجلالی به بیمارستان بوعلی سینای ساری که از تجهیزات بهتری برخوردار بود، منتقل شود.

انتقال او به بیمارستان ساری پس از انجام آزمایشات و سی تی اسکن مغزی انجام شد و آنجا پزشکان اعلام کردند که او دچار خونریزی و سکته مغزی شده است. اجلالی در کما نیست و با سطح هوشیاری ۱۰ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بوعلی سینای ساری، تحت نظر پزشکان قرار دارد.

با توجه به اعلام نظر پزشکان مبنی بر اینکه پس از انتقال به بخش، این بازیگر پیشکسوت باید یک ماه استراحت مطلق کند، بنابراین بازی او در سریال «دور دست ها» پایان می یابد چراکه تصویربرداری سریال نیز تا پایان هفته ۹ بهمن در منطقه جویبار به پایان خواهد رسید.

تهیه‌کنند «دوردست‌ها» در پایان درباره هزینه های درمانی جمال اجلالی توضیح داد: «به لحاظ حرفه‌ای، هزینه‌های درمانی آقای اجلالی تاکنون توسط گروه پرداخت شده است و امیدواریم او هر چه زودتر با سلامتی از بیمارستان مرخص شود.»

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها