تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156943

رادیو سلامت در برنامه “پاسخگو” روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور دکتر زهرا ابطحیان فوق تخصص بیماری های عفونی پاسخگوی سئوالات مردم است.
به گزارش سینماسینما، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح می دهد: ما هر روز صبح ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه پاسخگوی سئوالات مردم هستیم و به موضوعات مرتبط به کرونا می پردازیم. روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه با حضور دکتر پیام فرح بخش (دکترای تخصصی تعذیه و رژیم درمانی) به موضوع سلامت تغذیه و کرونا می پردازیم.
وی ادامه می دهد: روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور خانم دکتر زهرا ابطحیان فوق تخصص بیماری های عفونی به بایدها و نبایدهای واکسیناسیون پاسخ می دهیم. مجری کارشناس روز سه شنبه زهرا حاجی زاده است و مجری کارشناس روز چهارشنبه دکتر کیانا فرهی است. هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند.
برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می شود. این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می شود. روزهای شنبه و دوشنبه مجری کارشناس دکتر لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری کارشناس دکتر کیانا فرهی است و مجری کارشناس روزهای یکشنبه و سه شنبه ها زهرا حاجی زاده هست.
به گفته بی تقصیر مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشتند، زیرا مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سئوالات زیادی رو به رو هستند و رادیو سلامت سعی می کند به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشد تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها