تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118113

«ودیو» اولین سامانه قانونی نمایش آنلاین فیلم مستقل است که با تمرکز بر ایجاد اکوسیستم منظم در حوزه پخش، توزیع و در نهایت تولید فیلم های کوتاه در ایران و سراسر جهان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش سینما سینما ،فیلم کوتاه و فیلمسازان مستقل این حوزه به عنوان پایه‌های تاثیرگذار صنعت سینما در تمام جهان شناخته می‌شوند و «ودیو» با رویکرد حمایتی از این جریان به فضای آنلاین آمده است.
با اینکه پلتفرم‌های نمایش آنلاین روزبه‌روز در بین مخاطبان عام محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و رفتارسازی تماشای آنلاین را تا حد زیادی ایجاد کرده‌اند، اما توجه به فیلم کوتاه آن هم به طور متمرکز در بین این پلفترم‌ها کمتر دیده شده است. این دغدغه‌ای اصلی شکل‌گیری «ودیو» است که همراهی و سرمایه‌گذاری فیلیمو را هم به دنبال دارد و حتی اولین تولید «ودیو» را با نام «کاشوخین» در ابتدای سال ۹۸ به مخاطبان فیلیمو عرضه کرده است.
«ودیو» به عنوان مرجع تماشای آنلاین فیلم کوتاه با جذب سرمایه از فیلیمو به تازگی فعالیت خود را گسترده کرده است و با تولید چهار اثر اختصاصی (شهربازی، جشن، زوزه مرد و شازده)، تسهیل‌گری مسیر فیلم‌سازان کوتاه را در پیش گرفته است. مسیری که در ادامه با بزرگترشدن «ودیو» ارتباطی مستقیم بین مخاطب عام سینما و فیلمسازان کوتاه برقرار خواهد کرد و با ماهیت حمایتی که دارد آن را ادامه خواهد داد.
اهداف «ودیو» فعالیت متمرکز در حوزه فیلم کوتاه است که علاوه بر معرفی فیلمسازان مستقل و مشارکت در تولید اثار آن‌ها، کاربران آنلاین را به سمت کشف فضاهای جدید و تجربه محتوایی جدید به نام فیلم کوتاه سوق می‌دهد. هدفی که با جذب سرمایه و حمایت یکی از پلتفرم های وی او دی یعنی فیلیمو در فاز اول پیگیری شده است و در آینده نزدیک فازهای بعدی این پروژه اجرایی خواهد شد.
«ودیو» با آدرس اینترنتی به همین نام برای مخاطبان و علاقه مندان فیلم کوتاه در دسترس است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها