اعضای هیات داوران و دبیران بخش فیلم ششمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم و عکس «پنج» در این دوره معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، اعضای هیات داوران ششمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم و عکس «پنج» معرفی شدند.
بدین ترتیب نائوکو تاجیما از ژاپن، اسلی فیلیز از ترکیه، ماری بالانئان از رومانی، مارکوس برگر از اتریش، ماسا نسکوویچ از صربستان، آندره روبرت توماس از ژاپن، میرچا سورین آلبوتیو از رومانی، هومن بهمنش، مهوش شیخالاسلامی و تورج اصلانی از ایران اعضای هیات داوران این رویداد را تشکیل دادهاند.
نائوکو تاجیما از فیلمسازان شاخص کشور ژاپن است که تاکنون به عنوان داور جشنواره کن و جشنواره های الف دنیا حضور داشته است.
هومن بهمنش از مدیران مطرح فیلمبرداری و مولف بینالمللی سینمای ایران است. اسلی فیلیز از تهیه کنندگان مستقل کشور ترکیه است که تاکنون با پلاتفرمهای مختلفی در جهان در بخش تولید آثار سینمایی فعالیت داشته است.
ماری بالانئان تدوینگر سینما از رومانی، مهوش شیخ الاسلامی از مستندسازان مطرح سینمای ایران، آیسیم ترکمن از کارگردانان کشور ترکیه، تورج اصلانی از فیلمبرداران و کارگردانان مطرح سینمای ایران، مارکوس برگر از کاگردانان انیمیشن کشور اتریش، ماسا نسکوویچ از فیلمسازان کشور صربستان، آندره روبرت توماس از تهیه کنندگان تلویزیون ژاپن و میرچا سورین آلبوتیو از مستندسازان و عکاسان کشور رومانی هستند.
همچنین دبیران بخش فیلم این دوره از جشنواره در بخش بینالملل گولتن تارانس فیلمساز و موسس جشنواره زنان کشور ترکیه به نام کادین و در بخش داخلی مهدی شادیزاده مستندساز و عکاس هستند.
لازم به ذکر است که ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج» با همکاری جشنواره زنان کشور ترکیه به نام کادین برگزار میشود.
علاقهمندان میتوانند برای دریافت اطلاعات این رویداد به سایت جشنواره به آدرس WWW.5photoaward.com و صفحه اینستاگرام رویداد به نشانی ۵filmfotofestival مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





