تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7676

photo_2015-12-19_11-53-00اکتای براهنی؛ پسر رضا براهنی با فیلم سینمایی پل خواب در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

 به گزارش سینماسینما،  فیلم سینمایی پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی، به دفتر جشنواره سی و چهارم تحویل داده شد. فیلمبرداری این فیلم سینمایی زمستان گذشته در تهران انجام شد و در حال حاضر آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند.
پل خواب اولین تجربه بلند اکتای براهنی، اقتباسی از رمان جنایات و مکافات نوشته فیودور داستایفسکی است که توسط براهنی به نگارش درآمده و در خط داستانی آن آمده است: «طبق یک قانون کلی، آدم‌ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل‌اند و ما خود نیز چنین‌ایم.»از نکات قابل توجه این فیلم حضور اکبر زنجانپور بعد از بیست سال در یک فیلم سینمایی است.بازیگران پل خواب عبارتند از: ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی، علیرضا ثانی‌فر و با حضور اکبر زنجانپور.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتنداز: تهیه کننده: جهانگیر کوثری، فیلمبردار: پیمان شادمانفر، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، موسیقی: مازیار یونسی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی تیموری، عکاس: سحاب زری باف.

منبع: ایلنا

 

 

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها