تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 166722

برنامه “با هم حرف بزنیم” که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد، فردا یکشنبه پنجم دی ماه موضوع سندرم لایک در جوانان را مورد بررسی قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، تهیه کننده برنامه با هم حرف بزنیم در این باره می گوید: با حضور دکتر احسان شاه قاسمی روانشناس اجتماعی به موضوع سندرم لایک در جوانان می پردازیم. روز دوشنبه ششم دی ماه به موضوع اضطراب امتحان و دلایل روانشناختی آن می پردازیم و راه های کنترل آن را به شنوندگان آموزش می دهیم. در این برنامه دکتر صابر عبدالملکی روانشناس تربیتی حضور دارد و در این باره صحبت می کند.
وی ادامه می دهد: موضوع برنامه روز سه شنبه هفتم دی ماه به رفتارهایی که فرد به خودش آسیب می زند، اختصاص دارد و درباره نشانه های اختلال های رفتاری می پردازیم. دکتر خاطره برهانی استادیار پژوهشکده علوم شناختی و مغز در برنامه حضور دارد. این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است.
یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود. این برنامه ساعت ۱۴ و پنج دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها