تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 164024

 

برنامه داستان‌ها و آدم‌ها به بازخوانی ماجرای زندگی آدم‌ها اختصاص دارد که در داستان‌ها به نگارش درآمده است. این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی سارا شریفی از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه داستان ها و آدم ها در این باره توضیح داد: در این برنامه داستان‌های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و بررسی می‌شود. این برنامه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه روزهای سه شنبه به مدت نیم ساعت از رادیو سلامت پخش می شود. در برنامه روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه کتاب انتخاب سوپی را مورد بررسی قرار می دهیم. این کتاب نوشته او هنری است. گوینده برنامه میترا بهرامی است و مینا پورفرخ به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد و به بررسی کتاب می پردازد.
وی ادامه داد: هر داستان علاوه بر آنکه خواننده را با دنیای خیال آشتی می‌دهد، الگویی است برای خواننده تا از خلال خوانش داستان، درون خود را کندوکاو کند و دردهای خود را شفا بخشد و این تاثیر کتابخوانی است بر آرامش و سلامت روان.
«انتخاب سوپی» داستانی لطیفه‌وار از او. هنری است درباره‌ آدم‌هایی که برای رسیدن به خواسته‌ خود دست به هر کاری می‌زنند اما به آن چیز نمی‌رسند و درست هنگامی که تغییر خواسته می‌دهند، آن چیز قبلی محقق می‌شود.
اُ. هنری با نام مستعار ویلیام سیدنی پورتر نویسنده آمریکایی است. پورتر در ۱۱ سپتامبر ۱۸۶۲ در شهر گرینزبورو متولد شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها