تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 20317

فاطمه معتمد آریا فاطمه معتمد آریا برای بازی در فیلم «برف سرخ» قرارداد بست.

به گزارش سینماسینما، فهرست بازیگران فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی بزودی تکمیل خواهد شد.این فیلم به تازگی وارد مرحله اولیه پیش تولید شده است و با گزینش عوامل،طی ماه های آینده جلوی دوربین خواهد رفت.این فیلم اخیرا پروانه ساخت خود را دریافت کرده است و دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می شود که نوروز امسال سریال متفاوت «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند.

فاطمه معتمد آریا که گمانه زنی ها از حضور او در این فیلم حکایت داشت،به تازگی با پروژه قرارداد امضا کرده است. «برف سرخ» پنجاهمین فیلم کارنامه پربار فاطمه معتمد آریا خواهد بود. او در این فیلم نقش زنی دردمند به نام خورشید را ایفا خواهد کرد.این دومین همکاری معتمدآریا و توکلی پس از فیلم «اینجا بدون من» خواهد بود که سال ۱۳۸۹ ساخته شد.پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم امسال درجشنواره سی وششم فیلم فجر باشد.

درخلاصه داستان فیلم برف سرخ که یک درام اجتماعی است، آمده:خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند.در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند…

بهرام توکلی ساخت فیلمهای «من دیه گو مارادونا هستم»،«بیگانه»،«آسمان زرد کم عمق»،«اینجا بدون من»،«پرسه در مه» ،«پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.

ردایی نیز در کنار سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی که نوروز امسال پخش شد و واکنش های متنوعی را در پی  داشت،به عنوان تهیه کننده فیلمهای سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را نیز در نوبت اکران دارد.از این تهیه کننده بزودی سریال «عالیجناب» (سام قریبیان) هم در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

یادآور می شود توکلی دو سال پیش برای ساخت «من دیه گو مارادونا هستم»،  دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «پرسه در مه» و بهترین فیلم اول برای فیلم «پابرهنه در بهشت» را نیز در کارنامه قابل توجه جوایز خود دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها