کیت بلانشت، ستاره ۵۰ ساله هالیوود از هم اکنون برنامه سنگین روزهای بعد از قرنطینه خود را آماده کرده است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، در زمانی که چراغ صنعت سینمای خاموش شده و هالیوود منتظر صدور اجازه برگشت به کار است، کیت بلانشت، ستاره استرالیایی صنعت سینمای آمریکا در حال برنامهریزی و امضای قرارداد برای بازی در پروژههایی از کارگردانانی شاخص است.
بر اساس تازهترین اخبار منتشر شده، بلانشت به تیم بازیگران «زمانه آرماگدون – Armageddon Times» به کارگردانی جیمز گری ملحق شده است. او همچنین با امضای قراردادی به فیلم جدید نتفلیکس یعنی «به بالا نگاه نکن» به کارگردانی آدام مککی پیوست و قرار است به عنوان همبازی جنیفر لارنس، نقشآفرینی کند.
همه این تحولات در حالی برای کیت بلانشت رخ داده که پیش از این خبر آمده بود که او به اقتباس سینمایی کمپانی لاینزگیت از بازی ویدیویی محبوب «سرزمینهای مرزی – Borderlands» به کارگردانی الی روث اضافه شده است.
هنوز معلوم نیست کدامیک از این پروژهها با توجه به شرایط پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل، کار تولید خود را آغاز میکند.
جیمز گری علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه «زمانه آرماگدون» را برعهده دارد. او پیش از این و در سال ۲۰۱۹ فیلم حماسی وعلمی تخلیلی «به سوی ستارگان – Ad Astra» را نوشته و کارگردانی کرده است. داستان پروژه جدید گری درباره تجربیات شخصی او به عنوان دانشآموز در مدرسه کیفارست در منطقه کویینز نیویورک است. فرد ترامپ عضو هیات امنا و پسرش دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی آمریکا، از شاگردان این مدرسه بودهاند. مدیر این مدرسه، کاراکتر اصلی فیلم است.
«به بالا نگاه نکن»، فیلم جدید مککی است که اولین خبرها از آن در ماه فوریه منتشر شد و داستان آن درباره ۲ فضانورد دونپایه است که ماموریت دارند تا با حضور در یک تور رسانهای، مردم را از خطر نزدیک شدن یک شهاب سنگ و نابودی کره زمین آگاه کنند. مککی علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این پروژه را که اولین تجربه او در ساخت اثری برای یک سرویس محتوای آنلاین به شمار میرود، نوشته است.
کیت بلانشت تا همین جا هم سال بسیار شلوغی داشته است. او چندی قبل به کار خود در آخرین پروژه گیرمو دلتورو یعنی «کوچه کابوس» پایان داد. بلانشت در این فیلم با بردلی کوپر همکار است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای فعالیتهای هنری و اجتماعی؛ کیت بلانشت، یک جایزه تاریخی مهم میگیرد
- رسولاف در لیست فیلمسازان «دور از وطنِ» جشنوارهٔ روتردام
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- در نقش یک جن سلطنتی؛ دستمزد کیت بلانشت برای «ارباب حلقهها» ساندویچ رایگان بود
- کیت بلانشت رئیس هیات داوران کمرا ایمیج ۲۰۲۴ شد
- اعتصاب گریبان لوکارنو را گرفت/ مذاکره با کیت بلانشت ادامه دارد
- پس از ۲۳۰ روز فیلمبرداری؛ آلفونسو کوارون «سلب مسئولیت» را تمام کرد
- آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت
- واکنش آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک
- برندگان انجمن ملی منتقدان آمریکا؛ یک پیروزی نادر/ تاد فیلد با «تار» هت تریک کرد
- منتقدان لسآنجلس فیلم برگزیده سال را انتخاب کردند
- نامزدهای جوایز گاتهام معرفی شدند/ رقابت کیت بلانشت و برندن فریزر
- در فیلم «مدرسه خیر و شر»؛ کیت بلانشت راوی دنیای پریان میشود/ همکاری با نتفلیکس
- همکاری ترنس مالیک و کیت بلانشت در یک پروژه واقعیت مجازی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





