تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21085

احترام برومند، از سلامتی داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت و توانای سینما و تئاتر ایران خبر داد.

احترام السادات برومند، همسر داوود رشیدی، بازیگر صاحب نام و پیشکسوت سینما در گفتگو با خبرنگار سینماسینما درباره احوال همسرش گفت: شکر پروردگار حال آقای رشیدی خوب است و برخی از خبرهایی که پیرامون او منتشر می‌شود صحت ندارد.

وی ادامه داد: تا آن اندازه که من هر روز در کنار او هستم، می دانم که حالش خوب و سرحال است. گاهی اوقات اخباری به صورت پراکنده از اینطرف و آن طرف می آید که صحت ندارد، من دوست دارم اخبار خوب را اعلام کنم، حال آقای رشیدی خوب است و چند روز پیش که برای او تولد گرفتیم، همه دوستانش آمدند و او را دیدند و داوود بسیار خوشحال شد. محمد صالح علا، علی دهکردی و عوامل نمایش «منهای دو» همگی او آمدند و با رشیدی دیدار کردند و او رفیق هایش را دید و دیداری تازه کرد.

داوود رشیدی

برومند در تکمیل حرف هایش عنوان کرد: تنها مساله ای که وجود دارد این است که داوود توانایی آن را ندارد که دریک اثر سینمایی یا تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد، در منزل کتاب می‌خواند، فیلم می‌بیند، اخبار را پیگری می‌کند. برای او سخت است که کار کند.

برومند در پاسخ به این سوال که آیا مدیران سینمایی و مسئولان حواسشان به پیشکسوت های این عرصه هست، گفت: ما از کسی توقعی نداریم، همین که احوالات ما را جویا می‌شوند برایمان کافی است. در طول این ایام که رشیدی در منزل بوده است، مدیران سینمایی و شخص حجت الله ایوبی به منزل ما آمدند و جویای احوال شدند. همین برای ما کافی است و توقعی نداریم.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها