تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33595

اشکان خطیبیدور تازه ویژه برنامه موسیقایی نمایشی «شب شنبه ها» با برگزاری کنسرت اشکان خطیبی در مجموعه تئاتر مستقل تهران برگزار می شود.

به گزارش سینماسینما، خواننده آلبوم «ترافیک» با تجربه‌ای جدید طی کنسرتی با عنوان « rock the pen- قلم را بچرخان» در افتتاحیه سومین دوره ویژه برنامه موسیقایی نمایشی «شب شنبه ها» شنبه ۲۰ آذر ماه طی دو نوبت ساعت های ۱۸ و ۲۰ میزبان مخاطبان خود در مجموعه تئاتر مستقل تهران خواهد بود.

اشکان خطیبی که پیش از این نیز با حضور به عنوان خواننده در آلبوم «ترافیک» و برخی موسیقی نمایش‌ها از قبیل «در روزهای آخر اسفند…» فعالیت هایی را در عرصه موسیقی انجام داده بود، آثاری از رولینگ استونز، پینک فلوید، بیتلز، The Doors، جانی کش را با محوریت «تاثیر موسیقی راک بر طراحی و ایده پردازی» روی صحنه می‌برد.

اشکان آبرون کیبورد، نیما رمضان گیتار الکتریک، آرش سعیدی گیتار بیس، سروش عدل گیتار الکتریک و اکوستیک و بردیا امیری درامز اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی خواننده به اجرای برنامه خواهند پرداخت. سهیل دانش اشراقی به عنوان طراح دیجیتال نقاشی در طول اجرا طراحی و ایده پردازی خواهد کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها