تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80795

مراسم اکران خصوصی دو فیلم سینمایی« شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی نسب و « بلوک ۹ خروجی ۲» به کارگردانی علیرضا امینی شامگاه گذشته و بصورت هم زمان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، این مراسم با حضور سینماگران ، اهالی رسانه و عوامل هر دو فیلم برگزار شد و حاضرین در دو سالن بصورت هم زمان به تماشای فیلم ها نشستند.
در ابتدای این اکران محمد رضا شریفی نیا تهیه کننده «بلوک ۹ خروجی ۲» نیز با حضور در این مراسم اظهار داشت: در ابتدا لازم است بگویم که علیرضا امینی کارگردان این فیلم هم اکنون در حال ساخت یک سریال نوروزی است و برای همین امشب در کنار ما نیست ، فیلم به مساله طلاق در خانواده ایرانی می پردازد و با اینکه اثر تلخی است به تمام خانواده های ایرانی توصیه می کنم تا «بلک۹ خروجی۲»را تماشا کنند. لازم است اشاره کنم که برای اولین بار دو فیلم در یک شب رونمایی می شود که در نوع خود جالب است و از تمامی عزیزانی که امشب کنار ما آمدند ممنونم.
در ادامه رضا حیدری بازیگر «شاخ کرگدن» افزود: اثری که امشب کنار هم تماشا خواهیم کرد فیلم دشواری بود که در کارنامه سینمای اکشن ایران ماندگار خواهد شد، اکران این فیلم با جشنواره فجر مصادف شد و شرایط بدی را پشت سر گذاشته است. من از تمامی مردم و اهالی رسانه خواهشمندم تا از سینمای مستقل حمایت کنند.


حمید رضا آذرنگ بازیگر فیلم سینمایی «بلوک۹خروجی ۲» نیز اظهار داشت: این فیلم بخاطر تلخی اش ۴سال توقیف شد و مسئولین به دلیل ذائقه سنجی مانع از اکران آن شدند! آنها فیلمی را توقیف کردند که به موضوع طلاق می پردازد و پیام خوبی برای خانوده ها دارد. هیچکس به داد این فیلم نرسید و سالها از اکران عقب ماند و خوشحالم که «بلوک ۹ خروجی ۲» بزودی اکران می شود.
محسن محسنی نسب کارگردان «شاخ کرگدن» نیز در پایان گفت: ما امشب فیلم را در کنار هم میبینیم، « شاخ کرگدن» فیلم خیلی سختی بود و در چند کشور ساخته شد فضای کار با فیلم های معمول متفاوت بود و امیدوارم که تاثیر واقعی اش را روی مخاطب را بگذارد.
گفتنی است اجرای این مراسم بر عهده جواد یحیوی و برگزاری آن را مازیار رضا خانی عهده دار بود.


«شاخ کرگدن» از ۱۱ بهمن ماه اکران خود را آغاز کرده است و «بلوک ۹ خروجی ۲» از دوم اسفند ماه اکران خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها