پیمان معادی چهار سال بعد از ساخت «برف روی کاج ها» دومین فیلم بلند سینمایی را جلوی دوربین می برد.
به گزارش «سینما،سینما » پیمان معادی که زمستان سال ۹۰ فیلم «برف روی کاج ها» را جلوی دوربین برد، در طی این سالها به عنوان بازیگر در فیلم های مختلف در ایران و خارج از ایران ظاهر شد و چند فیلمنامه هم نوشت. اما خبری از ساخت فیلم دوم او نبود.براساس آنچه که روزنامه سینما نوشته : اکنون اما معادی تصمیمش را برای ساخت فیلم تازه اش گرفته و قرار است فیلم سینمایی «بمب» را که یک ملودارم اجتماعی است جلوی دوربین ببرد.
از «عدالت کیفری» تا «آخرین شوالیه ها»
معادی بعد از ساخت «برف روی کاج ها» در حوزه بازیگری فعال تر از قبل شد. او که با «جدایی نادر از سیمین» در سطح بین المللی شناخته شده بود برای بازی در سریال «عدالت کیفری» و فیلم های سینمایی «کمپ اشعه ایکس» و «آخرین شوالیه» انتخاب شد. بازی در کنار کریستین استوارت در «کمپ اشعه ایکس» همکاری با مورگان فریمن در «آخرین شوالیه ها» و بازی در سریال «عدالت کیفری» تجربه های بین المللی این بازیگر در طی این سال ها بودند. دو فیلم سینمایی بین المللی او اکران شدند اما سریال «عدالت کیفری» که نام رابرت دنیرو هم در میان بازیگرانش دیده می شود هیچگاه پخش نشد و ظاهرا مشکلاتی در مرحله تولید آن را متوقف کرده است . مهم ترین فعالیت پیمان معادی در حوزه فیلمنامه نویسی در این مدت نگارش فیلمنامه «خندنده» برای رامبد جوان بود. فیلمی که قرار بود معادی نقش اول آن هم باشد و چند بار تا آستانه ساخت رفت اما مشغله های رامبد جوان تولید آن را به تعویق انداخت .
فیلمبرداری در زمستان ۹۴
پیمان معادی این روزها با گریمی عجیب در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بازی می کند و بعد از این فیلم از ماه آینده در فیلم سینمایی «نگار» رامبد جوان جلوی دوربین می رود. و با پایان کارش در «نگار» پیش تولید «بمب» را آغاز می کند. فیلمنامه «بمب» توسط پیمان معادی نوشته شده. همچنین تهیه کننده فیلم با تعدادی ازعوامل تولید «نگار» قرار است در «بمب» هم حضور داشته باشند. دومین فیلم پیمان معادی زمستان امسال جلوی دوربین می رود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





