پیمان معادی چهار سال بعد از ساخت «برف روی کاج ها» دومین فیلم بلند سینمایی را جلوی دوربین می برد.
به گزارش «سینما،سینما » پیمان معادی که زمستان سال ۹۰ فیلم «برف روی کاج ها» را جلوی دوربین برد، در طی این سالها به عنوان بازیگر در فیلم های مختلف در ایران و خارج از ایران ظاهر شد و چند فیلمنامه هم نوشت. اما خبری از ساخت فیلم دوم او نبود.براساس آنچه که روزنامه سینما نوشته : اکنون اما معادی تصمیمش را برای ساخت فیلم تازه اش گرفته و قرار است فیلم سینمایی «بمب» را که یک ملودارم اجتماعی است جلوی دوربین ببرد.
از «عدالت کیفری» تا «آخرین شوالیه ها»
معادی بعد از ساخت «برف روی کاج ها» در حوزه بازیگری فعال تر از قبل شد. او که با «جدایی نادر از سیمین» در سطح بین المللی شناخته شده بود برای بازی در سریال «عدالت کیفری» و فیلم های سینمایی «کمپ اشعه ایکس» و «آخرین شوالیه» انتخاب شد. بازی در کنار کریستین استوارت در «کمپ اشعه ایکس» همکاری با مورگان فریمن در «آخرین شوالیه ها» و بازی در سریال «عدالت کیفری» تجربه های بین المللی این بازیگر در طی این سال ها بودند. دو فیلم سینمایی بین المللی او اکران شدند اما سریال «عدالت کیفری» که نام رابرت دنیرو هم در میان بازیگرانش دیده می شود هیچگاه پخش نشد و ظاهرا مشکلاتی در مرحله تولید آن را متوقف کرده است . مهم ترین فعالیت پیمان معادی در حوزه فیلمنامه نویسی در این مدت نگارش فیلمنامه «خندنده» برای رامبد جوان بود. فیلمی که قرار بود معادی نقش اول آن هم باشد و چند بار تا آستانه ساخت رفت اما مشغله های رامبد جوان تولید آن را به تعویق انداخت .
فیلمبرداری در زمستان ۹۴
پیمان معادی این روزها با گریمی عجیب در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بازی می کند و بعد از این فیلم از ماه آینده در فیلم سینمایی «نگار» رامبد جوان جلوی دوربین می رود. و با پایان کارش در «نگار» پیش تولید «بمب» را آغاز می کند. فیلمنامه «بمب» توسط پیمان معادی نوشته شده. همچنین تهیه کننده فیلم با تعدادی ازعوامل تولید «نگار» قرار است در «بمب» هم حضور داشته باشند. دومین فیلم پیمان معادی زمستان امسال جلوی دوربین می رود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





