بازیگر انگلیسی ایفاگر نقش شرلوک هولمز با دیوید گیلمور از گروه پینک فلوید روی سن به اجرای موسیقی پرداخت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از آسوشیتدپرس، بندیکت کامبربچ با یک اجرای پیشبینی نشده در رویال آلبرت هال لندن در کنار دیوید گیلمور ستاره گروه پینک فلوید به اجرای موسیقی پرداخت.
ستاره فیلم «بازی تقلید» که ۴۰ سال دارد، هواداران حاضر در این سالن معروف و بااهمیت را شگفتزده کرد و به موزیسن ۷۰ ساله پینک فلوید پیوست تا نسخه ای از آهنگ کلاسیک این گروه متلعق به سال ۱۹۷۹ یعنی «Comfortably Numb» را اجرا کند. این آهنگی است که گیلمور برای اجرای آن اغلب از ستارگان مختلفی استفاده می کند و این بار نوبت «شرلوک» بود.
گیلمور سومین شب از پنج شب اجرایش در رویال آلبرت هال را پشت سر می گذاشت که کامبربچ به او ملحق شد و کارش را هم خیلی جدی گرفت. این آهنگ در اصل توسط راجر واترز اجرا شده بود که سال ۱۹۸۵ پینک فلوید را ترک کرد.
دیوید گیلمور اغلب از این آهنگ در اجراهای تک نفرهاش اجرا میکند. به این ترتیب بندیکت به جمعی پر ستاره از افرادی پیوست که تا به حال این آهنگ را زنده اجرا کردهاند. به طور مثال دیوید بویی فقید یکی از کسانی بود که سال ۲۰۰۶ آن را در همین تالار کنار گیلمور اجرا کرد.
البته باید گفت که کامبربچ نسبت به موسیقی غریبه نیست و پیش از این هم برای فیلم «آگوست: اوسیج کاونتی» سال ۲۰۱۳ آهنگ «Can’t Keep It Inside» را اجرا کرده بود. همچنین او وقتی جلوی دوربین نیست به طور دایم به رخدادهای موسیقی لندن سر می زند.
کامبربچ و گیلمور از طریق دوستان مشترک با هم آشنا شدند و بندیکت گفت وقتی عضو کارکشته پینک فلوید به او پیشنهاد اجرای این آهنگ را داد، خیلی هم خوشحال شد تا بتواند چالش آواز خواندن همراه او را قبول کند. چهرههای مشهور بسیاری هم در سالن حضور داشتند و بعضی از آنها در توییتر هیجان خود را بروز دادند.
گری کمپ از گروه باله اسپانداو در توییتر خود نوشت: «در کنسرت دیوید گیلمور هستم. اگر کسی با من کاری داشت بگویید الان در بهشت هستم.»
ریچارد ای. گرنت هم عکسی از خود و بندیکت را در حال خندیدن به اشتراک گذاشت و نوشت: «با بروس و سوفی رابینسون، بندیکت کامبربچ و یک جفت دست سرگردان در کنسرت دیوید گیلمور در رویال آلبرت هال.»
پینک فلوید یکی از تأثیرگذارترین گروههای موسیقی راک انگلیسی است که توانست با موسیقی پراگرسیو و سایکدلیک، اشعار فلسفی با معانی بسیار عمیق، استفاده از تجربیات صوتی و خلق اجراهای زنده استادانه، به موفقیت بینالمللی دست یابد و به یکی از محبوبترین و تأثیرگذارترین گروههای موسیقی عامهپسند تبدیل شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





