• صفحه اصلی
  • خبر
  • پلاس
  • گزارش
  • نقد/یادداشت
  • گفت و گو
  • سینمای جهان
  • عکس
  • فیلم
  • نوستالژی
  • چهره ها
  • تلویزیون
  • نمایش خانگی
  • تئاتر
  • اخبار کسب و کارها
  • سازمان آگهی ها
  • درباره ما
  • مرامنامه

پایگاه خبری تحلیلی سینماسینما

  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • نقد / یادداشت
  • گفت و گو
  • سینمای جهان
  • عکس
  • فیلم و صدا
  • نوستالژی
  • چهره ها
  • تلویزیون
  • نمایش خانگی
  • تئاتر
  • کسب و کارها
  • پلاس
امروز: پنج شنبه , ۴ دی ۱۴۰۴
  • نظرخواهی
  • نظرسنجی
  • آگهی
  • درباره ما
  • مرامنامه
  • English
تاریخ انتشار:1400/10/02 - 13:16 تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 166635

بهراد صاحبقرانی از جوایز فیلم‌های آسیایی هالیوودی جایزه گرفت

 

بهراد صاحبقرانی از سومین جوایز سالانه فیلم‌های آسیایی هالیوودی لس آنجلس آمریکا جایزه گرفت.
به گزارش سینما سینما وبه نقل لز «پایگاه خبری فیلم کوتاه» فیلمنامه کوتاه داستانی «مثل رنگین کمان» نوشته بهراد صاحبقرانی جایزه بهترین فیلمنامه این جوایز را دریافت کرد.
در خلاصه داستان این فیلمنامه آمده: آوا دختر نوجوانی برای شرکت در مسابقات تئاتر دانش آموزی فرهنگی ایران و فرانسه از اداره گذرنامه برای دریافت گذرنامه اقدام می‌کند. در این حین آوا متوجه یک راز پنهان بزرگی در زندگی خود می‌شود.
سومین جوایز سالانه فیلم‌های آسیایی هالیوودی لس آنجلس روز ۱۹ دسامبر برگزیدگانش را معرفی کرد.

برچسب‌ها: بهراد صاحبقرانی

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

  • موفقیت «تا رسیدن به تو» در جشنواره کوئینز نیویورک

نظر شما


پربازدیدترین ها

  • آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» می‌شود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم 1.5k views
  • «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت 350 views
  • حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون 295 views
  • داستان پرسر و صدای «بی‌سر و صدا» 284 views
  • تاریخچه سریال‌های ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت 239 views

آخرین ها

  • «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بی‌پایان
  • سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
  • گیشه سینما در دست کمدی‌ها/ دو فیلم جدید اکران شدند
  • اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
  • مصوبه‌ای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاست‌های صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
  • «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
  • «شمعی در باد»؛ جسورانه‌ترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
  • مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند 
  • «جزیره‌ آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده‌ جزیره آزاد
  • جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی می‌گریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخار‌آمیز اکران
  • بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
  • «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازمان‌دهی روایت
  • «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
  • مدیران تلویزیون  به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
  • آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
  • «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
  • واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
  • استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
  • از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
  • پرویز شهبازی و سینمای مولف
  • معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
  • نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب‌ و کارها در ۲۰۲۶
  • نمایش مناسبات داخل زندان‌ها در سریال‌های نمایش خانگی چگونه است؟
  • «کفایت مذاکرات»؛ شوخی‌های نخ‌نما
  • چهل‌وسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
  • نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
  • مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق می‌کند
  • «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همه‌ی راه را بلد بود
  • سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
  • «کج ‌پیله» وقتی زن‌ها‌ از پوست خودشان، خارج می‌شوند
سینما سینما

سینما سینما در شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما می باشد و نقل مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.

طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت دنیای وب