سینماسینما، علی پاکزاد- بهنوش بختیاری بازیگر فیلم «انزوا» معتقد است، این اثر شباهت زیادی به فیلم «قیصر» دارد.او اعتقاد دارد نقش هایش را عموما با نگاه به ترکیب بازیگری فیلم مورد نظر و کارگردان اثر انتخاب می کند. به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری سال گذشته با بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد، اما نتوانست آن را به خانه ببرد. بختیاری در جشنواره سی و پنجم با دو فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضیعلی عباسمیرزایی و «ماجان » ساخته رحمان سیفیآزاد حاضر شد. البته این دو فیلم توفیق خاصی را در جشنواره کسب نکردند.
بهنوش بختیاری بازیگر فیلم «ماجان» درباره بازیهای اخیری که در فیلمهای مختلف داشته است گفت:« اکنون در این زمان دیگر به متراژ نقش نگاه نمیکنم. البته نقش اول بودن برای هر بازیگری مهم است. اما از یک جایی به بعد دیگر چنین مسائلی مهم جلوه نمی کند. اغلب برای حضور در آثار سینمایی به ترکیب بازیگران آن کار و کارگردان فیلم نگاه میکنم. عقیده دارم اگر یک بازیگر واقعا کارش را خوب بلد باشد؛ در نقش دو هم میتواند به خوبی خودش را نشان دهد.»
او ادامه داد:«هیچ وقت نمیخواهم انسان درجه دو باشم یا این گونه رفتار کنم. همواره سعی میکنم که خودم باشم و چیزی که هستم را بروز دهم. در سالهای اخیر مسیر زندگیم را تغییر دادهام . البته باز هم میگویم ایجاد چنین تغییراتی کار ساده ای نیست. سلامت ماندن در حرفه بازیگری بسیار حائز اهمیت است.»
بختیاری درباره فیلم «انزوا» گفت:« معتقدم «انزوا» یکی از بهترین فیلمهایی بود که در جشنواره نمایش داده شد. سبک کار عباسمیرازایی شبیه به هیچ کارگردانی نیست. این اثر کاملا شبیه درون خود کارگردان است. فکر میکردم «انزوا» یکی از شانسهای کسب جایزه در جشنواره باشد. اما این اتفاق نیفتاد. «انزوا» شباهت زیادی به فیلم «قیصر» دارد. این فیلم درباره قضاوت بود و درس خوبی است، برای کسانی که زود و بدون دلیل دیگران را قضاوت میکنند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادمین فن پیچ بهنوش بختیاری به قتل رسید
- «آقای سانسور» در اکران آنلاین میلیاردی شد/ اتمام اکران در هفته آینده
- «سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید
- کامنت تند بهنوش بختیاری درباره همکارانش/ پست اینستاگرامی سوسن پرور در حمایت از بازیگران نقشهای فرعی
- انتقاد تند بهنوش بختیاری از حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت
- حمله تند بهنوش بختیاری به سینا ولی الله : آقا سینا تو لات کوچه خلوتی
- «آرینا» به آمریکا میرود
- گفتوگو با بهنوش بختیاری/ یک گردنبند، تفاوت بین کاراکتر پولدار با غیرپولدار!
- لطف بزرگ یک هنرمند به بهنوش بختیاری
- چرا همه با بهنوش بختیاری بد شدند؟!/ تحلیل یک پژوهشگر درباره حاشیههای بازیگر سینما
- «خون خدا» روایت یک کارتن خواب در فیلم فجر
- واکنش دیرهنگام بهنوش بختیاری به حواشی نمایشگاه تهمینه میلانی
- پس از اجرای جنجالی در کانادا؛ نمایش «شب» در تهران به روی صحنه می رود
- خواندن ترانه معروف لیلا فروهر روی آنتن زنده توسط بهنوش بختیاری
- کدام بازیگر مشهور زن ایرانی به شوهر و مادر شوهرش چاقو زد؟!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





