تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6158
رضا میرکریمی

رضا میرکریمی فیلمبرداری تازه ترین فیلم خود با نام «دختر» با مدیریت فیلمبرداری حمید خضوعی ابیانه را در شهر آبادان به پایان رساند و ادامه فیلمبرداری در تهران در حال انجام است.

رضا میرکریمی آبان ماه امسال پروژه سینمایی «دختر» را به نویسندگی مهران کاشانی کلید زد و نخستین جلسات فیلمبرداری هم در آبادان انجام شد.

در حال حاضر گروه تولید فیلم سینمایی «دختر» پس از یک ماه فیلمبرداری از آبادان به تهران آمده‌اند.

درخلاصه داستات فیلم «دختر» چنین آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست…

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و محسن شاه‌ابراهیمی به عنوان مدیر طراحی، محمدرضا علیقیلی آهنگساز، بهمن اردلان صدابردار، سودابه خسروی چهره‌پرداز، منصوره یزدان جو طراح لباس، جلیل شعبانی مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی، دستیار اول کارگردان جمشید بهمنی، رضا مسعودی و نویدالدین دری گروه کارگردانی، محمدصادق میرکریمی جانشین تولید، مهدی سهرابی مدیر تدارکات، رضا زنجانیان دستیار تولید، نفیسه ذاکری منشی صحنه، فروغ شاهسوند دستیار لباس و قصیده گل‌مکانی فیلمبردار پشت صحنه از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

رضا میرکریمی چندی پیش از سوی حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به عنوان دبیر بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حکم گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها