تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) پس از ۳۳ جلسه به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، با پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیهکنندگی علیرضا سجادپور، تدوین آن به تازگی توسط موحد شادرو آغاز شده است. ضمن اینکه امیرحسین صادقی صداگذاری پروژه را انجام میدهد.
امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی زاده، کبری گودرزی، محمودمقامی، حبیب تاجمیری، رویا لطف الله، فرزادسلطانی، اشرف شاه حسینی، اکبر جعفری شهنی، زهرابوکان، کوثرمحبی، غلام سیاه پور، امیرمحمد هاشمی، حدیث مرتضایی راد، علی بابا احمدی، سعید محمودی، المیرا موری، یوسف نقدیپور، باقر قاسمی، فروزان رحیمی، گلی اسدی، اسحاق رحیمی، حمیدرضا تربتیان، حمیداسلامی، (باحضور) رضا موری و (باهنرمندی) علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستانهای اندیکا، مسجدسلیمان و شوشتر در این فیلم بازی کردهاند.
تصویربرداری در شهرستانهای اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان انجام شده است.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: «بلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی میکند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشتهاند. صبر بلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود مییابد، اما…».
دیگر عوامل اصلی فیلم عبارتند از بازنویسی فیلمنامه: فریدون فرهودی، مجری طرح و سرمایه گذار: مرتضی رحیمی (موسسه تاراز فیلم)، جانشین تهیه کننده: سید مهدی سجادپور، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: رضا موری، منشی صحنه: مائده رفیعی، دستیاران کارگردان: اشکان فرامرزی، اکبر جعفری شهنی، عکاس: زهرا مشکانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، مدیرصدابرداری: حمیدرضا اسلامی، صدابردار: میثم سالاروند و سعید بهرامی مدیرتولید: جوادیوسفی، جانشین تولید: کبری گودرزی، دستیار تولید و مسئول آکسسوار: نادعلی رحیمی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه حسینی، مدیر تدارکات: حمیدرضا تربتیان، امور مالی: مریم یعقوبی تاجانی، روابط عمومی: رضا طاهری، مشاور رسانهای و هنری: هادی اعتمادی مجد.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آنجلّو» در ژانر کمدی فانتزی کلید خورد
- علیرضا سجادپور تهیهکننده و مدیر سابق سینمایی درگذشت
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- فیلمبرداری «قطع فوری» آغاز شد
- انتقاد یک بازیگر تلویزیون از سریالهای سیما / فیلمنامههایی با قصههای تکراری
- روایتی از دختر عشایر، قهرمان کیک بوکسینگ/ویدئو
- تهیه کننده سینما تحت عمل جراحی قرار گرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





