تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) پس از ۳۳ جلسه به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، با پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیهکنندگی علیرضا سجادپور، تدوین آن به تازگی توسط موحد شادرو آغاز شده است. ضمن اینکه امیرحسین صادقی صداگذاری پروژه را انجام میدهد.
امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی زاده، کبری گودرزی، محمودمقامی، حبیب تاجمیری، رویا لطف الله، فرزادسلطانی، اشرف شاه حسینی، اکبر جعفری شهنی، زهرابوکان، کوثرمحبی، غلام سیاه پور، امیرمحمد هاشمی، حدیث مرتضایی راد، علی بابا احمدی، سعید محمودی، المیرا موری، یوسف نقدیپور، باقر قاسمی، فروزان رحیمی، گلی اسدی، اسحاق رحیمی، حمیدرضا تربتیان، حمیداسلامی، (باحضور) رضا موری و (باهنرمندی) علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستانهای اندیکا، مسجدسلیمان و شوشتر در این فیلم بازی کردهاند.
تصویربرداری در شهرستانهای اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان انجام شده است.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: «بلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی میکند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشتهاند. صبر بلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود مییابد، اما…».
دیگر عوامل اصلی فیلم عبارتند از بازنویسی فیلمنامه: فریدون فرهودی، مجری طرح و سرمایه گذار: مرتضی رحیمی (موسسه تاراز فیلم)، جانشین تهیه کننده: سید مهدی سجادپور، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: رضا موری، منشی صحنه: مائده رفیعی، دستیاران کارگردان: اشکان فرامرزی، اکبر جعفری شهنی، عکاس: زهرا مشکانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، مدیرصدابرداری: حمیدرضا اسلامی، صدابردار: میثم سالاروند و سعید بهرامی مدیرتولید: جوادیوسفی، جانشین تولید: کبری گودرزی، دستیار تولید و مسئول آکسسوار: نادعلی رحیمی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه حسینی، مدیر تدارکات: حمیدرضا تربتیان، امور مالی: مریم یعقوبی تاجانی، روابط عمومی: رضا طاهری، مشاور رسانهای و هنری: هادی اعتمادی مجد.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آنجلّو» در ژانر کمدی فانتزی کلید خورد
- علیرضا سجادپور تهیهکننده و مدیر سابق سینمایی درگذشت
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- فیلمبرداری «قطع فوری» آغاز شد
- انتقاد یک بازیگر تلویزیون از سریالهای سیما / فیلمنامههایی با قصههای تکراری
- روایتی از دختر عشایر، قهرمان کیک بوکسینگ/ویدئو
- تهیه کننده سینما تحت عمل جراحی قرار گرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





