تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 98199
نویسنده «آچمز» از ساخت این سریال در فضایی شیرین و مفرح خبر داد و درباره آخرین وضعیت نگارش سریال «چهره به چهره» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سینماسینما، سعید فرهادی درباره سریال «چهره به چهره» که در مرحله نگارش قرار داشت و قرار بود موضوع جراحی‌های زیبایی را به تصویر بکشد، اظهار کرد: فیلمنامه «چهره به چهره» تا قسمت ۱۰ نوشته شد اما به دلیل مسائل اداری در سازمان صداوسیما فعلا متوقف شده است؛ البته با توجه به آماده بودن قسمت بیشتری از متن و همچنین در اولویت بودن پرداخت به چنین موضوعاتی، برای ادامه کار پیگیری‌هایی وجود دارد و منتظر هستیم.

او با اشاره به تولید یک سریال جدید برای شبکه سه سیما گفت: من حدود هفت ماه است که نگارش سریالی شیرین و مفرح با نام «آچمز» به تهیه‌کنندگی حسین آقا هرندی را برعهده دارم که نگارش فیلنامه آن تقریبا به پایان رسیده است. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت با موضوعاتی نظیر اشتغال جوانان، بحران آب، فسادهای اداری و … برای شبکه سه سیما تولید شود.

نویسنده سریال «پریا» همچنین از ساخت یک سریال دیگر با همان موضوع اچ آی وی خبر داد که قرار است به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته شود.

تلویزیون

او اضافه کرد: طرح این سریال به تصویب رسیده و فعلا در حال تحقیق و مصاحبه‌های میدانی با مراکز مربوطه، اساتید، پزشکان و خصوصا مبتلایان هستم زیرا با توجه به شکستن موفقیت آمیز تابوی بیماری ایدز در سریال پریا و بالا رفتن ظرفیت‌ها برای طرح مسئله در جامعه، این بار وقت آن است که با یک قصه تازه و با نگاهی جسورتر و بازتر به سراغ موضوع رفت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها