تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 189468

روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر در خصوص موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صداوسیما، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر در خصوص موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده نکات ذیل را به استحضار افکار عمومی می رساند:

– در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاستهای رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است. ‌ رویکرد رسانه ملی در این خصوص تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب های گذشته است.

– در این دوره تحولی رسانه ملی، از هر گونه ورود بی برنامه به موضوع سلبریتی‌ها پرهیز شده و بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی تاکید می‌گردد.

– با احترام به برخی اختلاف سلیقه‌ها، در  ۲ سال اخیر هماهنگی قابل قبولی در رسانه ملی در اجرای تحول وجود دارد و اختلاف سلیقه‌ها منجر به تناقض در سیاستگذاری نشده و نخواهد شد.

– رویش و ظهور دهها برنامه‌، هنرمند، مجری و بازیگر در برنامه‌های مختلف همچون حسینیه معلی، پاورقی، محفل، بگوبخند، شیوه، مکث، سیدخندان، مدرسه تلویزیونی ایران و مجموعه‌های نمایشی فاخر گواه به ثمر رسیدن جوانه‌های تحول در این مدت کوتاه است.

– مرجعیت رسمی سنجش مخاطبان، مرکز تحقیقات سازمان است و هر گونه گمانه زنی و یا اطلاعات ادعایی غیر دقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها غیر قابل قبول و غیر معتبر است.

– همه ارکان رسانه ملی با عزمی جدی و همدلانه در پی تحقق سند تحول هستند و این مهم را در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، میثاق میان خود و مردم  می‌دانند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد. فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها، تهمت زنی‌های ناروا و ترویج عامدانه اطلاعات غلط و بی پایه و شایعه پراکنی‌ها با اهداف و انگیزه‌های مختلف، عزم رسانه ملی و کارکنان و مدیران و برنامه سازان آن را در مسیر پیش رو سست نخواهد کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها