تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117033

تارانتینو و سونی تی‌وی قصد دارند تا پیش از نمایش جدیدترین فیلم این کارگردان با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» یک مجموعه از فیلم‌های سینمایی قدیمی را روی آنتن ببرند.

به گزارش سینماسینما به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که تارانتینو اولین فیلمش با همکاری سونی را به تازگی ساخته است، قصد دارد تا پیش از نمایش این فیلم یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» ۱۰ فیلم منتخب را که در حال و هوای این فیلم هستند، به نمایش درآورد.

تارانتینو با همکاری سونی پیکچرز تلویزیون ۱۰ فیلم از دوره ۱۹۶۰ را انتخاب کرده‌اند تا پیش از نمایش «روزی روزگاری در هالیوود» مردم را به هوای دهه ۶۰ ببرند.

این فیلم‌ها که از کتابخانه کلمبیا پیکچرز انتخاب شده‌اند از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۷۰ ساخته شده‌اند و قرار است در بیش از ۸۰ نقطه جهان روی آنتن بروند.

در حالی که «روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای (۴ مرداد) اکران خود را شروع می‌کند، این فیلم‌ها از حدود یک هفته پیش از آن روی آنتن می‌روند.

این مجموعه فیلم در آمریکا در کانال سونی مووی از ۲۱ تا ۲۵ جولای دیده خواهند شد و سپس در بیش از ۶۰ منطقه جهان روی آنتن می‌روند که استرالیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و نیوزیلند از جمله آنها هستند.

۱۰ فیلمی که تارانتینو انتخاب کرده شامل این عناوین است:

«باب و کارول و تد و آلیس» ساخته پل مازورسکی محصول ۱۹۶۹، در ژانر کمدی-درام با حضور ناتالی وود، الیوت گولد، رابرت کالپ و دیان کنون

«گل کاکتوس» ساخته جین ساکس محصول ۱۹۶۹، فیلمی کمدی با بازی والتر ماتائو، اینگرید برگمن، گلدی هان، جک وستون و ویتو سکاتی

«ایزی رایدر» ساخته دنیس هوپر محصول ۱۹۶۹، فیلمی جاده‌ای با بازی پیتر فوندا، دنیس هوپر، جک نیکلسون و کارن بلک

«مدل شاپ» ساخته ژاک دمی محصول ۱۹۶۹، با بازی گری لوک‌وود، آلکساندرا هی و آنوک امی

«نبرد دریای کورال» ساخته پل وندکوس ساخته ۱۹۵۹، با بازی کلیف رابرتسون، جرج تاکی، جیا اسکالا و گوردون جونز

«درک روشن» ساخته ریچارد راش محصول ۱۹۷۰، با بازی الیوت گولد، کندیس برگن، جف کوری، سسیل کلاوای، لئونارد استون، جینی برلین، جان روبنشتاین، براندا سایکس، گرگوری سیرا، بیلی برد، هریسون فورد و آیرین تدرو

«خدمه خرابکار» ساخته فیل کارلسون محصول ۱۹۶۹، یک کمدی جاسوسی با بازی دین مارتین، الکه زومر، نانسی کوان، تینا لوییز و شارون تیت

«کودن» ساخته دیوید میلر محصول ۱۹۶۸ با بازی وینس ادواردز، جودی گیسون و دایانا دورس

«گشت مسلحانه» ساخته فیل کارلسون محصول ۱۹۵۸، با بازی وان هفلین و تاب هانتر

«مهاجمان آریزونا» ساخته ویلیام ویتنی محصول ۱۹۶۵، با بازی اودی مورفی

«روزی روزگاری در هالیوود» در ۱۹۶۹ لس‌آنجس می‌گذرد؛ همه چیز در حال تغییر است و ریک دالتون بازیگر تلویزیون با نقش‌آفرینی دی‌کاپریو و بدل او کلیف بوث با بازی برد پیت دارند سعی می‌کنند تا جایگاه خود را در صنعت فیلمسازی حفظ کنند. این فیلم تلاش دارد تا ادای دینی به دوران طلایی سینمای هالیوود باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها