در حالی که «تیغ و ترمه» آخرین ساخته کیومرث پوراحمد واپسین روزهای فیلمبرداری خود را پشت سر میگذارد، مهران رجبی هم جلو دوربین این فیلم سینمایی رفت.
به گزارش سینماسینما، ۷۰ درصد فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است و بزودی فیلمبرداری آن تمام خواهد شد.
همچنین مهران رجبی به عنوان یکی دیگر از بازیگران این اثر جلوی دوربین رفته و همزمان با انجام مراحل فیلمبرداری، خشایار موحدیان تدوین «تیغ و ترمه» را هم انجام میدهد.
تاکنون بازیگرانی چون لاله اسکندری، دیبا زاهدی، پژمان بازغی جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفتهاند.

به گفته قائم مقامی تهیهکننده این اثر، با توجه به روزهای باقیمانده تا جشنواره فیلم فجر، «تیغ و ترمه» قطعا امسال به این جشنواره ارسال خواهد شد.
پوراحمد پیشتر فیلمهایی همچون «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «۵۰ قدم آخر»،«خواهران غریب» و… را کارگردانی کرده است.

عوامل سازنده «تیغ و ترمه» عبارتند از کارگردان: کیومرث پوراحمد، تهیهکننده و مدیرتولید: علی قائممقامی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زریندست، نویسنده: کیومرث پوراحمد براساس اقتباسی از رمان “کی از این چرخ فلک پیاده می شوم” نوشته گلرنگ رنجبر (نشر چشمه)، تدوین: خشایار موحدیان، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: حمیدرضا غفارزاده، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، صدابردار: بابک اردلان، عکاس: مهدی حیدری، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مجریان چهره پردازی: اهورا قاسمی، سارا اسکندی، تدارکات: میعاد عابدی زاده، دستبار صدا: مهرداد مقیسه. نیما عزت، دستبار اول فیلمبردار: رضا نوروزی، دستیار دوم فیلمبردار: مجتبی نوروزی، گروه فیلمبرداری: علیرضا افشاری، محمد بختیاری، مهدی علیزاده، حامد خراسانی، گروه تدارکات: اسماعیل شاهیوند، حسین رضایی لاغری، جامه دار: روجا صاحبی، حمل و نقل: اصغر آقاحسنی، الهیار حیدری، محمدرضا رشید، سینه موبیل: مهدی علیزاده.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیئت انتخاب نخستین جشنواره بینالمللی فیلم «آوای صلح» معرفی شد
- لاله اسکندری دبیر جشنواره بینالمللی فیلم آوای صلح شد
- در آستانه زادروز زندهیاد کیومرث پوراحمد؛ نسخه ویژه نابینایان «خواهران غریب» با صدای لاله اسکندری منتشر میشود
- راهیابی «ماهور» به جشنواره ترکیهای
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- نجاریان: پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰/ استفاده از برف مصنوعی
- واکنش فرزند کریم اکبری مبارکه به اظهارات تهیهکننده سریال «جشن سربرون»
- عکسی که لاله اسکندری از ناصر ملک مطیعی و پوری بنایی منتشر کرد
- درخواست کیومرث پوراحمد از مردم/ «تیغ و ترمه» را از سایتهای رسمی ببینید
- «تیغ و ترمه» از فردا اکران آنلاین میشود
- مراسم مجازی یادبود سیامک شایقی برگزار شد/ حکایت آن لبخندهای آرام
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ تهرانیها بیش از سه و نیم میلیارد خرج سینما کردند
- اکران سه فیلم جدید در سینماها
- «تیغ و ترمه» پاییز روی پرده میرود
- نگاهی به دو فیلم «حمال طلا» و «تیغ و ترمه» / روز ششم؛ چارسو: میبخشید آقای پوراحمد!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





