به گزارش سینماسینما، مدیر پردیس سینمایی ملت که به عنوان سینمای رسانهها در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در نظر گرفته شده است درباره وضعیت آماده سازی این سینما گفت: تدارک این سینما به جد توسط دبیرخانه جشنواره انجام می شود به طوری که هم مسئول اجرایی جشنواره و هم مسئول کمیته اطلاع رسانی و هم ما به عنوان میزبان جشنواره تمام تلاشمان را می کنیم که این آمادهسازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.
وی درباره این موضوع که عده ای از نمایندگان رسانه ها به پردیس ملت رفته و درباره جانمایی غرفه ها صحبت کرده اند، افزود: نمایندگان شبکه های تلویزیونی و رادیویی به پردیس ملت آمده و از روند آماده سازی این سینما آگاه شده اند که انتخاب این افراد و هماهنگی حضورشان با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بوده است.
جلالی با تاکید بر اینکه کارهای آماده سازی این سینما در حال انجام است، عنوان کرد: تمام مسایل از جمله پارکینگ و مسایل مورد نیاز جشنواره به جد پیگیری می شود البته فضای سالن ها از پیش استانداردهای خود را داشته است و احتیاجی به آماده سازی چندانی ندارد، اما مهمترین مساله ما تدارک اینترنت پرسرعت، فیبر نوری و پارکینگ است که در حال حاضر مشغول پیشبرد آنها هستیم و تاکنون پیشرفت خوبی هم داشته ایم. ضمن اینکه دبیرخانه جشنواره هم به جد در حال پیگیری این امور است بنابراین قطعا تا شروع جشنواره وظیفه ما این است که پردیس ملت را به عنوان کاخ رسانه آماده کنیم تا به بهترین شکل میزبان اهالی رسانه باشیم.
مدیر پردیس سینمایی ملت درباره ظرفیت این سینما برای میزبانی از اهالی رسانه اظهار کرد: هرجایی محدودیت خود را دارد و همیشه متناسب با آن مکان مهمان دعوت می شود بنابراین این چیزی نیست که ما بتوانیم بگوییم ظرفیت خود را افزایش می دهیم یا نه. از حیث ظرفیت باید بگویم که ما چهار سالن ۲۷۰ نفره داریم که تقریبا معادل با سالن هایی است که قبلا اکران های جشنواره در آنجا انجام می شد.
جلالی اضافه کرد: ما موظفیم برای تماشاچی سینما و اهالی رسانه بهترین سیستم ها را داشته باشیم از همین رو سرویس هایی که در ایام جشنواره مورد نیاز است مثل جایگاه نشست خبری، جایگاه حضور هنرمندان و دبیرخانه از سوی دبیرخانه پیگیری می شود و ما هم امیدواریم در اسرع وقت این جایگاه ها آماده شوند. ما یک ماه زمان داریم و سعی می کنیم از این یک ماه بیشترین استفاده را کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: پردیس ملت به دلیل اتصال به پارک ملت، برخورداری از سازه منحصر به فرد و اینکه مخصوص سینما است یک سرمایه اجتماعی برای شهر تهران محسوب می شود. این پردیس سالن همایش نیست که نقطه کور تماشا داشته باشد، سالن مارکت هم نیست که عبور و مرور آن سخت باشد بنابراین این سینمای منحصر به فرد تمام تلاشش را می کند که بهترین میزبان برای اهالی رسانه باشد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشدار برای یک فرونشست سینمایی
- میانگین فروش روزانه فیلم ها به ۲/ ۱میلیارد تومان رسید/ رونق نسبی در بازار سینما
- انتشار پیشنویس ضوابط درجهبندی سینماها/ سینماهای ۴۰ ساله درجهبندی نمیشوند
- ۸۶ سالن به چرخه اکران سینمای ایران میپیوندند/ آغاز به کار ۲۰ سالن
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- سالن سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی میشود
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای جشنواره فجر هرکدام چند بار روی پرده میروند
- اعتراض شورای صنفی نمایش به مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا
- تاثیر کرونا بر فرهنگ و سینما
- مراسم قرعهکشی جشنواره فیلم فجر/ گزارش تصویری
- افزایش ظرفیت سالنها و افتتاح سالنهای جدید در پردیس ملت
- چرا مخاطبان یک سینما چهار برابر افزایش یافتند؟
- اولین شب جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- به منظور حمایت از فیلمهای مستقل؛ کره جنوبی پردههای سینما را از انحصار فیلمهای هالیوودی درمیآورد
- اکران فیلمهای جدید بر گیشه سینما تاثیرگذار بود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





