به گزارش سینماسینما، مدیر پردیس سینمایی ملت که به عنوان سینمای رسانهها در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در نظر گرفته شده است درباره وضعیت آماده سازی این سینما گفت: تدارک این سینما به جد توسط دبیرخانه جشنواره انجام می شود به طوری که هم مسئول اجرایی جشنواره و هم مسئول کمیته اطلاع رسانی و هم ما به عنوان میزبان جشنواره تمام تلاشمان را می کنیم که این آمادهسازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.
وی درباره این موضوع که عده ای از نمایندگان رسانه ها به پردیس ملت رفته و درباره جانمایی غرفه ها صحبت کرده اند، افزود: نمایندگان شبکه های تلویزیونی و رادیویی به پردیس ملت آمده و از روند آماده سازی این سینما آگاه شده اند که انتخاب این افراد و هماهنگی حضورشان با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بوده است.
جلالی با تاکید بر اینکه کارهای آماده سازی این سینما در حال انجام است، عنوان کرد: تمام مسایل از جمله پارکینگ و مسایل مورد نیاز جشنواره به جد پیگیری می شود البته فضای سالن ها از پیش استانداردهای خود را داشته است و احتیاجی به آماده سازی چندانی ندارد، اما مهمترین مساله ما تدارک اینترنت پرسرعت، فیبر نوری و پارکینگ است که در حال حاضر مشغول پیشبرد آنها هستیم و تاکنون پیشرفت خوبی هم داشته ایم. ضمن اینکه دبیرخانه جشنواره هم به جد در حال پیگیری این امور است بنابراین قطعا تا شروع جشنواره وظیفه ما این است که پردیس ملت را به عنوان کاخ رسانه آماده کنیم تا به بهترین شکل میزبان اهالی رسانه باشیم.
مدیر پردیس سینمایی ملت درباره ظرفیت این سینما برای میزبانی از اهالی رسانه اظهار کرد: هرجایی محدودیت خود را دارد و همیشه متناسب با آن مکان مهمان دعوت می شود بنابراین این چیزی نیست که ما بتوانیم بگوییم ظرفیت خود را افزایش می دهیم یا نه. از حیث ظرفیت باید بگویم که ما چهار سالن ۲۷۰ نفره داریم که تقریبا معادل با سالن هایی است که قبلا اکران های جشنواره در آنجا انجام می شد.
جلالی اضافه کرد: ما موظفیم برای تماشاچی سینما و اهالی رسانه بهترین سیستم ها را داشته باشیم از همین رو سرویس هایی که در ایام جشنواره مورد نیاز است مثل جایگاه نشست خبری، جایگاه حضور هنرمندان و دبیرخانه از سوی دبیرخانه پیگیری می شود و ما هم امیدواریم در اسرع وقت این جایگاه ها آماده شوند. ما یک ماه زمان داریم و سعی می کنیم از این یک ماه بیشترین استفاده را کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: پردیس ملت به دلیل اتصال به پارک ملت، برخورداری از سازه منحصر به فرد و اینکه مخصوص سینما است یک سرمایه اجتماعی برای شهر تهران محسوب می شود. این پردیس سالن همایش نیست که نقطه کور تماشا داشته باشد، سالن مارکت هم نیست که عبور و مرور آن سخت باشد بنابراین این سینمای منحصر به فرد تمام تلاشش را می کند که بهترین میزبان برای اهالی رسانه باشد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشدار برای یک فرونشست سینمایی
- میانگین فروش روزانه فیلم ها به ۲/ ۱میلیارد تومان رسید/ رونق نسبی در بازار سینما
- انتشار پیشنویس ضوابط درجهبندی سینماها/ سینماهای ۴۰ ساله درجهبندی نمیشوند
- ۸۶ سالن به چرخه اکران سینمای ایران میپیوندند/ آغاز به کار ۲۰ سالن
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- سالن سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی میشود
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای جشنواره فجر هرکدام چند بار روی پرده میروند
- اعتراض شورای صنفی نمایش به مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا
- تاثیر کرونا بر فرهنگ و سینما
- مراسم قرعهکشی جشنواره فیلم فجر/ گزارش تصویری
- افزایش ظرفیت سالنها و افتتاح سالنهای جدید در پردیس ملت
- چرا مخاطبان یک سینما چهار برابر افزایش یافتند؟
- اولین شب جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- به منظور حمایت از فیلمهای مستقل؛ کره جنوبی پردههای سینما را از انحصار فیلمهای هالیوودی درمیآورد
- اکران فیلمهای جدید بر گیشه سینما تاثیرگذار بود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- «رابین هود»؛ افسانهی شیرین مرد شریف قانون شکن!
آخرین ها
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت
- «زوتوپیا ۲» رکورددار فروش جهانی سینما شد
- صدای بخش خصوصی را بشنوید؛ هوای آلوده با تعطیلی تئاتر تمیز میشود؟
- «رها» بهترین فیلم اول جشنواره گوا شد
- سنگرم اندازه همان کافه ام بود





