تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91508
مسابقه «برنده باش» با آماده شدن دکور به زودی مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، ضبط مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با آماده شدن دکور و انتخاب کامل عوامل پشت دوربین با اجرای محمدرضا گلزار به زودی آغاز خواهد شد.

تهیه‌کنندگی «برنده باش» بر عهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است؛ دو تهیه‌کننده‌ای که در طراحی برنامه «دورهمی» هم نقش داشتند.

این دو تهیه‌کننده پس از انتخاب مهران مدیری برای برنامه‌ای مانند «دورهمی»، این بار قرار است همراه با محمدرضا گلزار، تولید مسابقه‌ای تلویزیونی را آغاز کنند.

افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد.

حضور در این مسابقه تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. افراد با پاسخ به سوالات مطرح شده، امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای حضور در برنامه افزایش می‌دهند.

همچنین برای افرادی که نتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند اقدامات در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده باش» به صورت دو روز در هفته روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها