تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 123757

در پی گزارش انتقادی صداوسیما درباره کنسرت محمدرصا گلزار در آمریکا احسان کرمی در نوشته‌ای از گلزار حمایت کرد.

به گزارش سینماسینما، احسان کرمی در پی انتقادات صداوسیما به گلزار نوشت: «اینجا ایران است! جایى که سوپر استارش تا وقتى در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند سرش سر شاه است. ولى واى از وقتى که تلویزیون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود…نفس کشیدنش هم فالش است! قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! می‌شود بى مخاطب! می‌شود سنگ روى یخ! حاشا به معرفتتان!

یک ایرانى خودش بدون کمک (این و آن)می‌خواهد در یکى از بهترین سالن‌هاى کنسرت جهان که آرزوى هر هنرمندى است آن را فقط ببیند موسیقى اجرا کند .از سه هفته قبل از کنسرتش در سرزمین خودش تلویزیونى که او در یک بازه زمانى میلیونها مخاطب و میلیاردها سرمایه برایش جذب کرده در اخبارش او را تخریب می‌کند که بلیتهایش فروش نرفته! و موج کارشناس هاى موسیقى اینستاگرام به راه مى افتد که او یکبار در کنسرتش فالش ویولن زده!

من کارشناس موسیقى نیستم که نقد موسیقى کنم و اما خوب می‌دانم قدرت محبوبیت و قلب بى کینه داشتن یعنى چه ضمنا تا به حال هم کنسرت رضا را از نزدیک ندیده ام اما شک ندارم تا سه هفته دیگر تمام بلیتهاى دالبى تیاتر براى کنسرت رضا فروش خواهد رفت اما براى آنهایى که در جام جم خودشان را حبس کرده اند عرض می‌کنم اولا کنسرت گذاشتن در آمریکا آن هم در لس آنجلس بى نهایت کار دشواریست صرفا به یک دلیل آن هم اینکه هستند کسانى از هنرمندان ایرانى مقیم لس آنجلس که مثل شما خوش نمی‌دارند موزیسینى از ایران به لس آنجلس بیاید و آن هم در هالیوود آن هم در دالبى کنسرت برگزار کند ( تاکید می‌کنم بعضى از آنها) در ثانى فارسى زبانان مقیم ینگه دنیا به عادت قدیم همچنان در دقیقه نود بلیت تهیه می‌کنند. (این را هم بعد از چندین اجراى تئاتر در شهرهاى مختلف آمریکا فهمیدم)

کاش به عوض آن شیوه کنار گذاشتن آقاى گلزار از تلویزیون نمی‌گویم از او دلجویى یا حمایت می‌کردید…چون می‌دانم این رفتار اساسا در قاموستان نیست اما کاش سکوت می‌کردید. به خاطر شخصیت رسانه اى که….بى خیال…»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها