تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83220

تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» از قطع شدن تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در تلویزیون خبر داد و گفت: تبلیغات این فیلم بدون اعلام قبلی و بیان علت آن، در تلویزیون قطع شد.

به گزارش سینماسینما، حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم سینمایی «خرگیوش»  درباره قطع شدن تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در تلویزیون اظهار کرد: من امروز صبح متوجه شدم که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را در تلویزیون بدون هیچ دلیلی قطع کرده‌اند.

او ادامه داد: در مجموع صداوسیما به فیلم سینمایی «خرگیوش» ۳۲ تیزر سراسری اختصاص داد، که نمایش این تبلیغات هم از روز گذشته آغاز شده بود و فقط سه یا چهار تیزر در روز گذشته پخش شد و امروز هم که جلوی آن را بدون اطلاع ما گرفته‌اند. این در حالی است که باید نمایش این تیزرها از شروع اکران این فیلم در سینماها شروع می‌شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» اضافه کرد: این اتفاق درحالی رخ داده است که این فیلم توانسته بدون هیچ ممیزی پروانه نمایش و اکران بگیرد، بنابراین مشکلی نداشت و با وجود آنکه امسال به نام “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری شده است فکر می‌کنم این شیوه‌ای که صداوسیما پیش گرفته درست نیست. باید از تمام فیلم‌ها حمایت شود اما با این حال دیده می‌شود که فیلم‌های خاصی از حمایت بیشتری برخوردار بوده‌اند. و معمولا به این شکل بوده که تا فیلمی دولتی روی پرده می‌آید، سینمای بخش خصوصی و مستقل کنار گذاشته می‌شود.

او با اشاره به اینکه در حال پیگیری علت این اتفاق هستیم، گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم شرایط به گونه‌ای است که سازمان‌ها به صورت نیمه تعطیل درآمده‌اند و واحد بازرگانی صداوسیما هم پاسخی به ما نداده است و به این ترتیب ما در حال از دست دادن زمان برای اطلاع‌رسانی و جا انداختن فیلم هستیم.

این تهیه‌کننده با تأکید بر اینکه این فیلم هیچ تبلیغاتی قبل از اکران آن نداشته و حتی در جشنواره هم نبوده، بیان کرد: یکی از ارگان‌های اصلی تبلیغات، صداوسیماست و به عنوان یک ارگان دولتی جزو وظایف اوست که از آثار سینمایی حمایت کند. ما هیچ امکانات دولتی برای ساخت و تولید این فیلم دریافت نکردیم و اگر قرار است که حمایت از این فیلم فقط شامل حال فیلم‌های تولیدی دولتی شود قطعا به تولیدات سینمایی لطمه خواهد زد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه ما نیازی به تبلیغات در شبکه‌های خارجی نداریم، گفت: از طرفی به ما می‌گویند که سازندگان فیلم حق پخش تبلیغات در شبکه‌های خارجی را ندارند در صورتی که آن تبلیغات به دیده شدن فیلم کمک می‌کرد و همچنین باعث می‌شد که مخاطبان از پای شبکه‌های ماهواره‌ای بلند شوند و به سینما بیایند. اکنون به جای اینکه صداوسیما از سینمای ایران حمایت کند و باعث دیده نشدن آن می‌شود.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» در پایان با بیان اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، اظهار کرد: دائم هم همه مشکلات را گردن هم می‌اندازند و اگر صداوسیما بخواهد تا پایان سال چنین برخوردی با سینمای بخش خصوصی داشته باشد شرایط خوبی نخواهیم داشت و تاکنون صداو سیما به جز جبهه‌گیری چیزی نداشته است. به غیر از صداوسیما، سینماهای دولتی هم جز چند سالن محدود، از اکران این فیلم‌ها حمایتی نکرده‌اند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها