تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72441

در حالی که آکادمی هنرهای سینما و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) اعلام کرد از هیو جکمن تجلیل می‌کند، بازیگر استرالیایی به دنبال کشف زیبایی‌های طبیعت راهی منطقه کوهستانی آمریکا شد.

به گزارش سینماسینما، بفتا با نگاهی به زندگی هیو جکمن در قالب پروژه «یک زندگی در قالب تصاویر» از این بازیگر و هنرمند تجلیل می‌کند.

«زندگی در قالب تصاویر» بفتا یک مجموعه سابقه‌دار از مصاحبه‌هایی است که با برخی از بزرگترین استعدادهای هنری جهان انجام می‌شود و هفته پیش اعلام شده بود از کریستوفر نولان نیز به همین ترتیب تجلیل می‌شود.

پیش از این در این سری از برنامه‌ها با کنت برانا، کیت بلانشت، وایولا دیویس، هلن میرن، آلن ریکمن، مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و کیت وینسلت مصاحبه شده است.

در عین حال هیو جکمن دیروز تصویری از خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد در کوه‌های راکی است و از هشتگ زیبایی طبیعی برای جلب توجه عمومی به آن استفاده کرده بود.

بازیگری که برای ارایه تصویر ولوروین روی صفحه بزرگ در سال‌های اخیر با توجه زیادی روبه‌رو شده با به اشتراک گذاشتن یک سلفی از خودش در کلرادوی آمریکا توجه را به زیبایی‌های این منطقه جلب کرد.

در همین حال رایان رینولدز در پیامی اعلام کرد هیو جکمن برای اسکی در این منطقه به سر می‌برد. این در حالی است که پیست اسکی این منطقه تا عید شکرگزاری در آمریکا شروع به کار نمی‌کند.

اما هالیوود ریپورتر سرانجام اعلام کرد هیو جکمن برای ساخت درامی سیاسی با عنوان «پیشتاز» در این منطقه به سر می‌برد. وی قرار است در نقش سیاستمداری از کلرادو به نام گری هارت نقش‌آفرینی کند.

هارت از رهبران حزب دموکراتیک برای ریاست جمهوری در سال ۱۹۸۸ بود، اما به دلایلی مجبور به عقب نشینی شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها