مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تجمع اعتراضی امروز عوامل «دشمن زن» واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، مهدی محمدی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره تجمع امروز ۲۶ تیرماه محمدحسین فرحبخش تهیهکننده فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و عوامل این فیلم رو به روی این سازمان گفت: چندی پیش جلسهای با حضور معاون هنری سازمان، مدیرکل حوزه ریاست فرهنگی هنری شهرداری تهران و آقای فرحبخش با هدف حل و فصل موضوع اکران فیلم سینمایی «دشمن زن» در پردیسهای شهرداری برگزار شد. در جلساتی که داشتیم بنا بر این بود که موضوع از مسیر خود طی شود اما امروز آقای فرحبخش به همراه عوامل فیلم رو به روی سازمان تجمع کردند.
وی افزود: البته در حین تجمع ما از او دعوت کردیم که به داخل سازمان بیاید و این امر صورت گرفت و ادامه مذاکرات انجام شد. به همین ترتیب جلسهای داشتیم و تعدادی از مدیران سازمان در این جلسه حضور پیدا کردند و قرار بر این شد به نوعی این موضوع در مذاکرات بعدی حل شود.
محمدی بیان کرد: در این جلسه فرحبخش به تاریخچه فیلمهای اکران نشدهاش اشاره کرد اما این تجمع برای فیلم اخیر او با نام «دشمن زن» بود. او در این جلسه خواستار اکران این فیلم در پردیسهای سازمان شد.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موسسه تصویر شهر که پردیس ملت زیرمجموعه آن است مدیرعامل و اختیارات مشخص دارد، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اگر در تصمیمهای موسسه دخالت کند و دستوری بدهد خلاف اصول مدیریتی است و ما این موضوع را برای آقای فرحبخش توضیح داده بودیم و برایمان عجیب بود که باز هم دست به این تجمع زدند.
محمدی با اشاره به صحبتهای مطرح شده در این تجمع اظهار کرد: جنس این صحبتها خوب نیست و در شأن فرهنگ و هنر هم نیست اما به هرحال موارد لازم در جلسه ما مطرح شد و بعد از یک ساعت مذاکرات به پایان رسید. البته ما در جلسات پیش هم قول دادیم که موضوع را پیگیری و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ کنیم و امروز هم مجدد همین موضوع تکرار شد ولی آقای فرحبخش عنوان کرد که زمان در حال از دست رفتن است.
وی در پایان گفت: به تازگی فضای مدیریتی سازمان تغییر کرده و موضوعات باید به صورت دقیق بررسی شود ولی تصمیمی که در نهایت اتخاذ میشود به نفع سینما خواهد بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درخواست تهیهکنندگان فیلمهای نوروزی/ اکران فیلمها را تا ۱۰ هفته تمدید کنید + تصویر نامه
- مقررات و جوایز چند بخش از جشنواره شهر اعلام شد
- سینماهای بدهکار اجازه اکران نوروزی ندارند
- سحر قریشی در جذب مخاطبان ناکام ماند/ گزارش فروش هفتگی سینمای ایران
- از رکوردزنی «متری شیش و نیم» تا فروش ۱۲۱ میلیاردی/ نگاهی به اتفاقات ۱۰۰ روز نخست سینمای ایران
- «زهرمار» اوج گرفت، «شبی که ماه کامل شد» صدرنشین ماند/ گزارش فروش هفتگی سینما
- «شبی که ماه کامل شد» از «ما همه با هم هستیم» سبقت گرفت/ گزارش فروش هفتگی سینمای ایران
- «کار کثیف» پس از «دختر شیطان» روی پرده میرود
- شکست «دختر شیطان» در گیشه، «ما همه باهم هستیم» در اوج/ گزارش فروش هفتگی سینما
- زمان اکران «زهرمار» جواد رضویان مشخص شد
- انتقاد نوید محمدزاده از وضعیت اکران فیلم «سرخپوست»
- واکنش داروغهزاده به تبلیغات فریبنده و تخریبی برای فیلمهای روی پرده
- جواد نوروزبیگی: آینده پخش فیلم در سینمای ایران خطرناک است
- «تگزاس ۲» و «سامورایی در برلین» گیشه را تسخیر کردند/ گزارش فروش هفتگی سینمای ایران
- افزایش فروش سینما در نیمه اول ماه رمضان نسبت به سال گذشته
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





