تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125671

دست‌اندرکاران فیلم‌های سینمایی تخفیف‌های ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به سینما در نظر می‌گیرند.

به گزارش سینماسینما، مدتی قبل از شورای عالی اکران خبر رسیده بود که قرار است برای جبران فروش پایین و مخاطب کم چند ماه قبل سینما نسبت به سال قبل، تمهیدی تازه اندیشیده شود.

علی سرتیپی، سخنگوی شورای عالی اکران با تایید این مطلب گفت: این موضوع جدی است و صحبت‌هایی شده تا با هماهنگی و تایید پخش‌کننده، سینمادار و تهیه‌کننده تخفیف‌های خاص به مخاطبان سینما بدهیم.

او افزود: این کار اگر با هماهنگی صورت گیرد، می‌تواند عملی باشد و هر چقدر بتوانیم تماشاگر بیشتری داشته باشیم به نفع سینما است.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما در عین حال با اشاره به مشکلات اخیر از جمله قطع اینترنت و فضای پیش آمده که بر سینما هم تاثیر داشته است، تاکید کرد: اگر مشکل این چند روزه حل شود درباره این تخفیف‌ها تصمیم‌گیری‌ خواهد شد.

بسیاری از سینماگران از وضع فروش فیلم‌ها در ماه‌های گذشته بویژه در تابستان گله‌مند بودند و یکی از دلایل این آسیب به سینما را نحوه چیدمان اکران تابستان می‌دانستند. براین اساس برخی مدیران و دست‌اندرکاران در پی این بوده‌اند که این شرایط را تا جای ممکن بهبود دهند و تقریبا از ابتدای آبان‌ماه سینماها دوباره رونق گرفتند اما با اتفاقات هفته گذشته و قطع اینترنت که سبب اختلال در سایت‌های فروش هم شد رکود به سینما برگشت و در چند روز سینماها وضعیتی تعطیل یا نیمه‌تعطیل داشتند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها