
علی مطهری گفت :صدا و سیما که معمولاً حوادث جنایی را منعکس نمیکند با ذوقزدگی و خوشحال از ضربه زدن به رقیب سیاسی به انعکاس کامل آن پرداخت و تنها زمانی که ندایی از مقام رهبری به او رسید دست از این عمل ناجوانمردانه خود برداشت و ناگهان سیر اخبار درباره این حادثه متوقف شد.
به گزارش سینماسینما،مطهری افزود : ظاهراً خود مسئولان این سازمان قبح این گونه رفتارها را درک نمیکنند و حتما باید ندایی از بالا برسد.
جماران
برچسبها: علی مطهری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش مطهری به پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا: صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند
- واکنش علی مطهری به حواشی ماجرای ستاره اسکندری
- انتقاد علی مطهری از فیلمهایی که به کمتر از ۵ درصد جامعه می پردازند
- واکنش تند علی مطهری به کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود
- مارموز برای نمایندگان مجلس نمایش داده شد /واکنش علی مطهری به فیلم کمال تبریزی
- اسیرصحنهسازیهای خطرناک شبکه های ماهواره ای نشوید/ یادداشتی از سید علی میرفتاح
- انتقاد علی مطهری از پخش حواشی فینال جامجهانی از سوی تلویزیون | آغوش جنسی نبود اما نباید پخش می شد
- انتقاد علی مطهری از حذف نام شجریان در صداوسیما
- صدا و سیما باز هم گل کاشت، البته همچنان در زمین خودی/ از سانسور حرفهای مطهری تا مستندی درباره تلگرام
- تقدیر علی مطهری از به وقت شام
- مطهری :بخش خبر سیما، برخلاف اخلاق رسانه ای مایل نیست مخالفت عربستان با اقدام ترامپ را اعلام کند
- نظر جالب علی مطهری درباره فیلمهای سطح پایین
- نظر علی مطهری درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد
- دیدگاه علی مطهری درباره دو فیلم «ماجرای نیمروز» و «اکسیدان»
- علی مطهری: جایزه اسکار امتیازی برای سینمای ایران است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





