«محمد بحرانی» بازیگر سریال «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی که این شبها از شبکه سه سیما پخش می شود، به تازگی خوانندگی تیتراژ این سریال را نیز عهده دار شده است.
به گزارش سینماسینما، وی در این باره گفت: اصولا خواننده نیستم و چند کار را به صورت دلی با همین گروه خودمان که همیشه با هم کار میکنیم خواندم. کارهای شاخص ما همان دو قطعه برای جام های جهانی فوتبال و یک کار برای مسابقههای جهانی والیبال بود.
وی ادامه داد: این قطعه ها بیشتر از اینکه انتقادی باشند روحیه بخش هستند و در تیتراژ دوپینگ نیز هدفمان روحیه بخشی به مردم بوده است و تلاش کردیم تا این تیتراژ شیرین تمام شود که ارجاع می دهد به فردای روشن.
این بازیگر درباره اینکه ایده این ترانه تیتراژ از کجا آمد؟ گفت: کاراکتر فریدون در سریال با پیشنهاد خودم گه گاهی ترانه آی نسیم سحری را زمزمه میکند چراکه آهنگی است که برای خودم خاطره انگیز است و اواسط کار به ذهنم رسید شاید بتوانیم برای تیتراژ پایانی سریال چنین ایده ای را پیاده کنیم.
وی بیان داشت: بر همین اساس تصمیم گرفتیم ترانه آی نسیم سحری را با ترانهای رپ تلفیق کنیم. تهیه کننده و کارگردان چنین ایده ای را دوست داشتند و باعث شد ما استارت کار را بزنیم.
صداپیشه عروسک جناب خان در ادامه نیز عنوان داشت: با اینکه این سریال نوروزی بود و در متن ارجاعی به اتفاق های بیماری کرونا نداشت، اما دیدیم که نمی شود تیتراژ از حال و هوای این روزها جدا باشد و طی پیشنهاد امیر متمرکز شدیم روی اتفاق های ویروس کرونا و امیر سلطان احمدی بندهای رپ را بین ملودی ها درباره این موضوع سرود.
بحرانی در ادامه افزود: ترانه آی نسیم سحری برای نسل من و هم نسلی هایم خیلی خاطره انگیز است و اگر دوستان اصل ترانه را گوش کنند واقعا از ترانه و ملودی و صدای زیبای آقای همایون فال لذت خواهند برد.
وی ادامه داد: قبل از اینکه کار را شروع کنیم با آقای همایون فال تماس گرفتم تا از وی کسب اجازه کنم و او هم استقبال کرد و بعد از پخش کار هم واکنش های خوبی دریافت کردند و گفتند که نسل جوان نیز از این کار استقبال کردند.
این بازیگر در ادامه بیان داشت: از ابتدا که چنین ایده ای به ذهنم رسید می دانستم به خاطر وجود بخش های نوستالژیک می تواند با نسل های قبل ارتباط برقرار کند. از سویی هم دهه هشتاد و نودی ها نیز با فرم رپ آن ارتباط برقرار می کنند. فکر کردیم با این تلفیق می توانیم همه نسل ها را جذب کار کنیم و برای همین چنین ترکیبی را در نظر گرفتیم.
وی در پایان نیز گفت: از تمام بچه هایی که در شکل گیری این ترانه تیتراژ همراهی کردند تشکر ویژه ای دارم که در شرایط فعلی جامعه و قرنطینه خانگی با ما همراهی کردند. حتی به دلیل قرنطینه خانگی نمی توانستیم در استودیو کار را ضبط کنیم و ابتدا گفتیم من در خانه بخش های رپ را بخوانم و برای پوریا بفرستم و او تنظیم کند و هر چه خواندم و ضبط کردم کار خوبی نشد و در نهایت به استودیوی پوریا رفتیم و در آنجا ضبط کردیم.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- زمان همه چیز را درست میکند؟/ «۱۰۰۱» جای خود را باز کرد
- «۱۰۰۱» با محسن کیایی میآید
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- عروسک باید حرف جامعه را بزند/ وقتی هادی حجازیفر به جای محمد بحرانی عروسک ساخت!
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- معرفی هیات داوران دو بخش جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- برشهای کوتاه/ شوخی جناب خان با شبنم مقدمی در برنامه خندوانه/ بازیگری که فوتبالیست میشود
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «فارست گامپ» با صدای محمد بحرانی + تیزر
- «دراکولا»ی مدیری نوروز ۱۴۰۰ میآید
- علیرضا نجفزاده: سریال بوتیمار برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته میشود
- «خانه عزیز» سریال نوروزی شبکه دو شد
- آغاز تولید فصل سوم «نون. خ»/ اکبر عبدی بازیگر جدید این سریال
- نشست خبری فیلم بیحسی موضعی / گزارش تصویری
- برنامههایی که تحت الشعاع «پایتخت ۶» از نقد بازماندند/ از قلم افتادهها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





