طراح پوستر نخستین جشنواره آثار نمایشی «دیدار» جزییات این پوستر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره دیدار، محمد علی فاموری با بیان اینکه این نشان، یک نشان تصویری سمبولیک است که با ساختاری سه وجهی در فرم دایره طراحی شده گفت: طرح به سه ضلع «مخاطب»، «محتوا» و «رسانه» که ارکان نمایش خانگی به شمار می روند اشاره دارد. در مرکز آیکون پخش به عنوان آیکونیک ترین عنصر پخش تلویزیونی قرار گرفته است.
وی گفت: کهن الگوی برند این جشنواره در قدم اول آرکتایپ حکیم است و از این رو انتخاب رنگ بر اساس میراثی ناملموس ما در حیطه بصری به رنگ قرمز ایرانی ثبت شده در پنتون سوق پیدا کرد رنگ مشکی کامل کننده بعد حکمت در ساختار برندینگ جشنواره است.
طراح نشان و پوستر اولین دوره جشنواره دیدار درباره نشانه های استفاده شده در این پوستر گفت: به دلیل اینکه در قدم اول این جشنواره هستیم وظیفه اصلی پوستر نشان دادن ماهیت دیجیتالی و شناساندن نشان جشنواره است که با ترکیبی بر اساس نسبت های طلایی موسوم به فیبوناچی در پوستر جای گرفته اند.
محمدعلی فاموری متولد ۱۳۶۸، دهلی نو است و تاکنون نمایشگاه های بسیاری در داخل و خارج کشور برگزار کرده و جوایز متعددی در عرصه داخلی و بین المللی کسب کرده است.
آیین رونمایی پوستر جشنواره دیدار روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان، مدیران پلتفرم های نمایشی، نمایندگان رسانه های گروهی و …. در تهران برگزار شد.
جشنواره دیدار نخستین جشنواره آثار نمایشخانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون
رسانه های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذرماه برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول