تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125629

سخنگوی شورای عالی اکران از تصمیم این شورا برای حمایت از فیلم‌های سینمایی در حال اکران با توجه به شرایط فعلی جامعه خبر داد.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی با اعلام این که سه‌شنبه، ۲۸ آبان‌ماه شورای عالی اکران یک جلسه فوق‌العاده تشکیل داد بیان کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد فیلم هایی که در حال حاضر روی پرده هستند با توجه به شرایطی که در این چند روز در کشور پیش آمده یک هفته به اکران آن‌ها در کل سینماهای کل کشور اضافه شود. در این راستا شورای صنفی نمایش باید برای جلوگیری از بروز هر مشکلی برای فیلم‌هایی که در نوبت اکران هستند، هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

او اضافه کرد: همچنین در این شورا مصوب شد ساعت شروع سانس‌های فوق‌العاده در سینماها تغییر کند چرا که قبلاً شروع سانس‌های فوق‌العاده از ساعت ۲۲ به بعد بود ولی قرار شد از اول آذرماه تا پایان سال این ساعت به ۲۱ به بعد تغییر کند.

سرتیپی همچنین گفت: مصوبه دیگر شورای عالی اکران هم این بود که از این پس پردیس‌هایی که بیشتر از هفت سالن سینمایی دارند می‌توانند با هماهنگی پخش‌کننده یک سالن خود را به نمایش فیلم‌هایی که دو هفته از اکران آن‌ها گذشته در هر سانسی که می‌خواهند، اختصاص بدهند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها