تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125372

جایزه یک عمر دستاورد سینمایی انجمن بازیگران آمریکا در سال ۲۰۱۹ به «رابرت دنیرو» بازیگر برنده اسکار اعطاء می‌شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، «دنیرو» جایزه دستاورد سینمایی انجمن بازیگران آمریکا (SAG) که بالاترین نشان این نهاد سینمایی است را به پاس دستاورد هنری در بازیگری و همچنین دستاوردهای بشردوستانه در تاریخ ۱۹ ژانویه همزمان با برگزاری مراسم سالانه جوایز این انجمن دریافت می‌کند.

«گابریل کارتریس» رئیس انجمن کارگردان آمریکا در این باره گفت: رابرت دنیرو بازیگری با قابلیت و عمق فوق‌العاده است و با کاراکترهایی که خلق کرده تصورمان را مسحور خود کرده است، از شخصیت «ویتو کورلئونه» در فیلم «پدرخوانده» تا «جک لاموتا» در «گاو خشمگین»، وی همواره با تحت تاثیر قراردادن مخاطبان، قلب و اذهان ما را به سوی جهانی جدید و مهیج از ادارک و احساسات باز کرده است. افتخار بزرگی است که اعلام کنم انجمن بازیگران آمریکا از یکی از منحصر به فردترین استعدادهای نسل ما تقدیر می‌کند.

«رابرت دنیرو» نیز با اعلام این که بیش از ۵۰ سال است عضو انجمن بازیگران آمریکاست، گفت مفتخر به دریافت این جایزه هستم.

این بازیگر ۷۶ ساله تاکنون جوایز متعددی از جمله دو جایزه اسکار بهترین فیلم، گلدن گلوب، جایزه مرکز کندی، جایزه افتخاری سسیل بی.دمیل و … دریافت کرده است. وی همچنین برای بازی در فیلم «حقه‌بازی آمریکایی» در سال ۲۰۱۳ جایزه انجمن بازیگران آمریکا را کسب کرده است.

فیلم «مرد ایرلندی» جدیدترین نقش‌آفرینی «رابرت دنیرو» است که نهمین همکاری وی را با «مارتین اسکورسیزی» رقم زده است. در این فیلم مافیایی «آل پاچینو» نیز در کنار «دنیرو» بازی کرده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها